Biuro prasowe

BIZNES 2024-09-10

Kultowy majonez kończy 65 lat!

W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych produktów spożywczych w Polsce.
Źródło informacji: Soul&Mind
czytaj więcej
BIZNES 2024-09-09

"WARTA warta posprzątania" - Lidl Polska 3. raz rusza z akcją!

Już 11 i 12 września 2024 r., w ramach inicjatywy „WARTA warta posprzątania”, wolontariusze posprzątają poznańskie brzegi Warty i okoliczne tereny zielone.
BIZNES 2024-09-06

Znaczenie i rola automatów paczkowych w rozwoju e-commerce

Rynek e-commerce w Polsce znajduje się obecnie na jednym z najbardziej dynamicznych etapów rozwoju, co wynika z kilku kluczowych trendów i zmian nawyków konsumenckich.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2024-09-05

Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców

Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Źródło informacji: Inntu
czytaj więcej
BIZNES 2024-09-04

Ponad 70 wydarzeń i tysiące uczestników programu Akademii Umiejętności Eurocash

Akademia Umiejętności Eurocash już od 8 lat organizuje warsztaty, spotkania i praktyki w handlu. W roku szkolnym 2023/2024 w programie AUE wzięło udział ponad 6 tysięcy uczestników z kilkuset szkół w całej Polsce.
Źródło informacji: PR Hub
czytaj więcej
BIZNES 2024-09-04

Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®

Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®
BIZNES 2024-09-04

Sprzedaż przed świętami będzie trudna. Bez AI i TikTok'a będzie trudno o zyski

Dwie trzecie konsumentów zgłasza, że to właśnie cena będzie decydować o tym, gdzie zdecydują się robić zakupy. W sprzedaży rośnie udział TikToka oraz znaczenie AI, która pomaga zwiększać zyski
BIZNES 2024-09-03

Różowy idealnie łączy się z zielonym: LEGO® Wicked zadebiutuje z czterema nowymi

Grupa LEGO oraz Universal Products & Experiences ujawnili zupełnie nową gamę produktów LEGO® Wicked, inspirowanych nadchodzącym musicalem Universal Pictures, który trafi do kin w listopadzie 2024 roku.
BIZNES 2024-09-03

Lidl Polska rusza z kampanią edukacyjną na temat niemarnowania żywności

Aby przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, Lidl Polska wraz z partnerem – Caritas Polska, 2 września br. rozpoczyna czwartą edycję kampanii edukacyjnej „Sztuka niemarnowania”.
BIZNES 2024-09-03

Lidl oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA

Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27.