Biuro prasowe

BIZNES 2020-01-21

Słodko Zdrowo już otwarte w Placu Unii

Do grona najemców Centrum Handlowego Plac Unii dołączył nowy koncept Słodko Zdrowo. Marka stawia na naturalne i zdrowe desery oraz przekąski. Propozycje z menu kawiarni uzupełniają bogatą ofertę gastronomiczną Centrum Handlowego.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-21

Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostów

Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-20

Światowy retail traci rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach – jaki koszt ponoszą

Wszystkie towary sprzedawane od 1 listopada do końca grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całkowitej rocznej sprzedaży detalistów. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na całym świecie tracą rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach
BIZNES 2020-01-16

Język nowej generacji

Najstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią? Co warunkuje ich decyzje zakupowe? Przed tymi pytaniami stają właśnie marki, które chciałby dotrzeć do serc (i portfeli) nowej, grupy potencjalnych klientów.
BIZNES 2020-01-10

Avenida z pierwszym w Poznaniu sklepem Action

W Avenidzie został otwarty pierwszy w Poznaniu sklep Action.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-08

Agora Bytom podsumowuje rok

Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Spania i Greenpoint.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-08

Vis à Vis Łódź z nowym najemcą spożywczym

Grono najemców pasażu handlowego Vis à Vis Łódź powiększy się o operatora spożywczego. Grupa Capital Park podpisała umowę na wynajem ponad 2.000 mkw. powierzchni z siecią Lidl Polska. W sklepie znajdą się artykuły spożywcze, gospodarstwa domowego oraz przemysłowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-08

Rynek produktów marek własnych czeka spowolnienie

W 2019 r. wartość rynku handlu detalicznego produktami marek własnych w Polsce wzrośnie aż o 6,6% m.in. dzięki programom socjalnym wprowadzanym przez rząd, czy zmianom postrzegania marek własnych.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-07

Ożywienie rosyjskiego rynku detalicznego postępuje w umiarkowanym tempie

W 2018 r. wartość handlu detalicznego w Rosji wzrosła nominalnie jedynie o 4,3%, rok do roku, po ponad 5% ekspansji rok wcześniej. Niższa dynamika wzrostu wynikała przede wszystkim z wyraźnego złagodzenia wskaźnika CPI, który w 2018 r. zanotował rekordowo niską średnią roczną.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-07

Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handel

Rynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej