Biuro prasowe
BIZNES
2020-09-23
SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała trzy medale w finale Konkursu Good Cheese, który odbył się 21 września 2020 w Lublinie podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego.
BIZNES
2020-09-23
Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?
Ten rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania nowych narzędzi, które pomogą na nowo odnaleźć się w trudnym otoczeniu. Umiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową jest kluczowe, by zawalczyć o przetrwanie.
Źródło informacji: Ramka PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-21
Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”
PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”.
Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta
Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta (customer experience)
BIZNES
2020-09-21
Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad
92% Polaków kupujących online zakupy w Internecie robi raz w miesiącu i częściej
Według najnowszego raportu ExpertSender Zakupy online w Polsce 2020 Polacy
chętnie robią zakupy w e-sklepach. W ciągu miesiąca, 31 proc. badanych stwierdziło, że wydaje od 101 do 300 zł, a 28 proc. że jest to około 301-500 zł.
BIZNES
2020-09-18
Trzy nominacje dla TIM-u w konkursach Izby Gospodarki Elektronicznej
TIM zdobył dwie nominacje w 8. edycji organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska awards. TIM-owski Wydział Rozwoju i Technologii ma z kolei szansę na nagrodę w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B” w konkursie "Dyrektor e-Commerce Roku".
Źródło informacji: TIM SA
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-16
Żabka opublikowała swój pierwszy raport ESG
Idea stawiająca człowieka i jego potrzeby w centrum uwagi od ponad 20 lat przyświeca budowaniu strategii Żabki. Znajduje odzwierciedlenie w misji, wizji i wartościach organizacji, a także w strukturze przygotowanego przez firmę raportu społecznej odpowiedzialności za rok 2019.
BIZNES
2020-09-15
#wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczy
Konkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Wawel
BIZNES
2020-09-14
Polacy zwolennikami atrakcyjnego i bezpiecznego wypoczynku na działce
Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Castorama Polska
Źródło informacji: Made in PR
czytaj więcej