Biuro prasowe
BIZNES
2020-09-24
Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-24
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
BIZNES
2020-09-23
Żabka otworzyła od początku roku pół tysiąca sklepów
Żabka to jeden z najbardziej rozpoznawalnych franczyzodawców na rynku i jedna z najprężniej rozwijających się sieci convenience w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku sieć uruchomiła 500 nowych placówek, osiągając tym samym rekordową liczbę 6 500 sklepów.
BIZNES
2020-09-23
25-lecie Lewiatana w Pruszkowie
W ostatnich dniach sierpnia Lewiatan zlokalizowany przy ul. Kopernika 1 w Pruszkowie obchodził swój uroczysty jubileusz.
BIZNES
2020-09-23
SM Mlekpol zdobywa trzy medale w Good Cheese 2020
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała trzy medale w finale Konkursu Good Cheese, który odbył się 21 września 2020 w Lublinie podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego.
BIZNES
2020-09-23
Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?
Ten rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania nowych narzędzi, które pomogą na nowo odnaleźć się w trudnym otoczeniu. Umiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową jest kluczowe, by zawalczyć o przetrwanie.
Źródło informacji: Ramka PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-21
Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”
PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”.
Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta
Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta (customer experience)
BIZNES
2020-09-21
Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad
92% Polaków kupujących online zakupy w Internecie robi raz w miesiącu i częściej
Według najnowszego raportu ExpertSender Zakupy online w Polsce 2020 Polacy
chętnie robią zakupy w e-sklepach. W ciągu miesiąca, 31 proc. badanych stwierdziło, że wydaje od 101 do 300 zł, a 28 proc. że jest to około 301-500 zł.