Biuro prasowe

Handel BIZNES 2020-01-30

Nowe pokolenia i technologia zmieniają zachowania konsumentów

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi.
BIZNES 2020-01-24

Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieci

Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej
Handel BIZNES 2020-01-24

Wirtualne bliźniaki, ograniczanie emisji i ekspresowe dostawy

Rozwój sztucznej inteligencji, zmiany klimatyczne i nowe konteksty zakupowe – to wyzwania, które handel online prezentuje sprzedawcom na początku 2020 roku. Jednocześnie pole do rozwoju jest spore, a nagrodą – udział w rosnącym rynku e-commerce.
BIZNES 2020-01-21

Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje

Linia Collection Wawel - słodycze na wyjątkowe okazje
BIZNES 2020-01-21

Słodko Zdrowo już otwarte w Placu Unii

Do grona najemców Centrum Handlowego Plac Unii dołączył nowy koncept Słodko Zdrowo. Marka stawia na naturalne i zdrowe desery oraz przekąski. Propozycje z menu kawiarni uzupełniają bogatą ofertę gastronomiczną Centrum Handlowego.
Źródło informacji: BFF Banking Group
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-21

Dobra passa Arkad Wrocławskich. 2019 rok pod znakiem dynamicznych wzrostów

Arkady Wrocławskie zakończyły 2019 rok pasmem sukcesów. Ponad 30 podpisanych umów najmu oraz komercjalizacja na poziomie 97 proc. to bardzo dobry wynik na trudnym i mocno nasyconym powierzchnią handlową wrocławskim rynku.
Źródło informacji: Open Media
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-20

Światowy retail traci rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach – jaki koszt ponoszą

Wszystkie towary sprzedawane od 1 listopada do końca grudnia mogą stanowić nawet 30 proc. całkowitej rocznej sprzedaży detalistów. Globalne instytucje handlowe oceniły, że sprzedawcy na całym świecie tracą rocznie ponad 600 mld USD na zwrotach
BIZNES 2020-01-16

Język nowej generacji

Najstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią? Co warunkuje ich decyzje zakupowe? Przed tymi pytaniami stają właśnie marki, które chciałby dotrzeć do serc (i portfeli) nowej, grupy potencjalnych klientów.
BIZNES 2020-01-10

Avenida z pierwszym w Poznaniu sklepem Action

W Avenidzie został otwarty pierwszy w Poznaniu sklep Action.
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-08

Agora Bytom podsumowuje rok

Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Spania i Greenpoint.
Źródło informacji: PR Expert
czytaj więcej