Biuro prasowe
BIZNES
2024-07-12
Żabka Nano dba o nawodnienie i odpoczynek klientów latem
Przez całe lato w wybranych sklepach Żabka Nano obowiązuje promocja, w której do każdych zakupów od 5 zł klienci mogą odebrać za darmo wodę Od Nowa. Trwa także konkurs, w którym do wygrania jest 100 voucherów na 2-dniowy pobyt z noclegiem w parku wodnym Suntago dla 2 osób.
Odpowiedni wybór taśmy samoprzylepnej. Dlaczego to tak ważne?
W świecie, w którym zakupy online stały się codziennością istnieje jeden cichy bohater, który choć działa w cieniu, odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa i zadowolenia klientów - taśmy do opakowań.
BIZNES
2024-07-09
Do 14 000 zł na rozwój biznesu od Żabki dla nowych franczyzobiorców
Od 1 lipca br. sieć Żabka ma nową ofertę dla osób, które zdecydują się poprowadzić swój biznes pod zielonym szyldem. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu br., otrzymają, jako powitalne wsparcie, dodatkowe środki w wysokości do 14 000 zł.
BIZNES
2024-07-05
Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade
Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób pracujących w łańcuchach dostaw.
BIZNES
2024-07-05
Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
Firma wciąż rozbudowuje i unowocześnia podwarszawskie centrum, dlatego w ramach akcji rekrutacyjnej „U nas z automatu!” poszukuje nowych pracowników, kusząc konkurencyjnymi warunkami pracy oraz szeregiem udogodnień i benefitów.
BIZNES
2024-07-04
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
BIZNES
2024-07-04
Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
Salesforce wprowadził nowe, bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie przeznaczone dla szeroko rozumianej branży dóbr konsumpcyjnych – Data Cloud for Cosumer Goods
BIZNES
2024-07-03
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyły marki KODANO Optyk i Smsonite.
BIZNES
2024-07-03
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak zmiany. Do małych i średnich sklepów należy już tylko 31% całego tortu, natomiast rosną dyskonty
BIZNES
2024-07-02
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.