Biuro prasowe
BIZNES
2024-07-04
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
BIZNES
2024-07-04
Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych
Salesforce wprowadził nowe, bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie przeznaczone dla szeroko rozumianej branży dóbr konsumpcyjnych – Data Cloud for Cosumer Goods
BIZNES
2024-07-03
Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie
Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyły marki KODANO Optyk i Smsonite.
BIZNES
2024-07-03
Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych
Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak zmiany. Do małych i średnich sklepów należy już tylko 31% całego tortu, natomiast rosną dyskonty
BIZNES
2024-07-02
Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku
Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
BIZNES
2024-07-02
Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta
W świecie cyfrowym, gdzie granice pomiędzy realnymi a wirtualnymi doświadczeniami zacierają się na naszych oczach, konkursy online jawią się jako złotodajne żyły dla firm poszukujących danych.
BIZNES
2024-07-02
Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów
Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.
BIZNES
2024-07-01
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Mimo coraz bardziej rozbudowanych możliwości e-commerce Polacy wciąż cenią sobie zakupy stacjonarne – wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie MediaMarkt Polska.
BIZNES
2024-07-01
Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw
Kierowca rajdowy w barwach Żabki Jush. W ten sposób firma promuje zawrotną szybkość z jaką dowozi zamówienia swoich klientów.
Źródło informacji: Publicis Consultants
czytaj więcej
BIZNES
2024-07-01
Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas których z oferty formatu skorzystało prawie 36 tysięcy klientów.