Biuro prasowe

BIZNES 2024-07-05

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób pracujących w łańcuchach dostaw.
BIZNES 2024-07-05

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Firma wciąż rozbudowuje i unowocześnia podwarszawskie centrum, dlatego w ramach akcji rekrutacyjnej „U nas z automatu!” poszukuje nowych pracowników, kusząc konkurencyjnymi warunkami pracy oraz szeregiem udogodnień i benefitów.
BIZNES 2024-07-04

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.
BIZNES 2024-07-04

Nowe narzędzie dla produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych

Salesforce wprowadził nowe, bazujące na sztucznej inteligencji narzędzie przeznaczone dla szeroko rozumianej branży dóbr konsumpcyjnych – Data Cloud for Cosumer Goods
BIZNES 2024-07-03

Najświeższy koncept salonu KODANO Optyk w warszawskiej Promenadzie

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyły marki KODANO Optyk i Smsonite.
BIZNES 2024-07-03

Wolimy małe sklepy, ale pieniądze wydajemy w dużych

Jeszcze w 2018 r. rynek sprzedaży FMCG w Polsce aż w 40% pochodził z małych i średnich sklepów, co było ewenementem w skali całej Europy. Najnowsze dane z 2024 r. pokazują jednak zmiany. Do małych i średnich sklepów należy już tylko 31% całego tortu, natomiast rosną dyskonty
BIZNES 2024-07-02

Stabilna sprzedaż Grupy Wittchen na wymagającym rynku

Według wstępnych szacunków, w drugim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 112,1 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
BIZNES 2024-07-02

Wygrana czy pułapka? Dane uczestników jako nowa waluta

W świecie cyfrowym, gdzie granice pomiędzy realnymi a wirtualnymi doświadczeniami zacierają się na naszych oczach, konkursy online jawią się jako złotodajne żyły dla firm poszukujących danych.
BIZNES 2024-07-02

Żabka od roku wspólnie z woshwosh przedłuża życie butów klientów

Minął już rok od kiedy Żabka, w ramach rozszerzania portfolio swoich usług, nawiązała współpracę z woshwosh - pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia.
BIZNES 2024-07-01

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Mimo coraz bardziej rozbudowanych możliwości e-commerce Polacy wciąż cenią sobie zakupy stacjonarne – wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie MediaMarkt Polska.