Biuro prasowe

BIZNES 2021-12-17

NOWA ŚWIĄTECZNA PROPOZYCJA OD MARKI VOBRO

W tym roku firma Vobro wzbogaciła portfolio świątecznych produktów o nową kategorię - Czekoladowe Mikołaje i Renifery, czyli praliny pakowane pojedynczo. To zupełna nowość na polskim rynku.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-16

Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji

Żabka Polska jest pierwszą firmą w Polsce i pierwszą siecią spożywczą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, której cele dekarbonizacji, zawarte w jej strategii ESG, zostały naukowo zweryfikowane i zatwierdzone przez międzynarodową inicjatywę Science Based Targets (SBTi).
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-16

Jak przygotować e-sklep na szczyt sezonu sprzedażowego?

Tegoroczny Black Friday kolejny rok z rzędu wiązał się z potężnym skokiem sprzedażowym. Widać to dzisiaj już na przykładzie sklepów korzystających z oprogramowania Shoper, które odnotowały zamówienia o wartości ponad 50 milionów złotych.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-16

Jak uczyć się o doświadczeniach konsumentów to tylko od najlepszych – wskazówki

Jak uczyć się o doświadczeniach konsumentów to tylko od najlepszych – wskazówki od Świętego Mikołaja w zakresie CX
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-15

Łosoś – jak ograniczyć jego straty w handlu i przestać marnować żywność?

Klienci chcą mieć pewność, że sięgając po łososia na półce – otrzymają świeży i pełnowartościowy produkt. To z kolei stawia wysokie wymagania przed producentami, jak i sprzedawcami detalicznymi. Pomocą są tutaj nowe technologie
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-15

W końcówce 2021 r. eksport i import zanotują ogromny skok wartości

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego wartość obrotów towarowych polskiego eksportu w okresie od stycznia do października br. wyniosła 1059,1 mld zł. Sprzedaż zagraniczna na dobre odbiła więc od pandemicznego dołka rosnąc aż o 22,5% w porównaniu rocznym.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-15

Raport PMR: Rynek artykułów sportowych powróci na ścieżkę wzrostu

Pandemia koronawirusa, a zwłaszcza wprowadzony w odpowiedzi na nią lockdown i inne restrykcje sprawiły, że w 2020 r. dynamika handlu detalicznego artykułami sportowymi była ujemna.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-14

Producenci chusteczek nawilżanych biją na alarm: trzeba edukować konsumentów

Zrównoważony rozwój, przeciwdziałanie niewłaściwej utylizacji zużytych chusteczek nawilżanych oraz perspektywy rozwoju branży w kontekście obecnych wyzwań rynkowych to tematy, które zdominowały tegoroczną europejską konferencję Go Wipes.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-13

Barbora z nagrodą Polish Business Award 2021

Skuteczna ekspansja marki Barbora na polskim rynku detalicznym została dostrzeżona i uhonorowana nagrodą Polish Business Award 2021. Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza.
czytaj więcej
BIZNES 2021-12-13

Niemal ⅓ Polaków uważa, że zakupy przez Internet nie są bezpieczne

Aż 86% kupujących online sprawdza opinie o sklepie, zanim dokona w nim zakupu, a 91% zwraca uwagę na bezpieczeństwo płatności internetowych. Nie ufamy sprzedającym - tylko 39,5% wyraża zgodę na profilowanie.
czytaj więcej