Biuro prasowe
BIZNES
2022-08-18
Nowy Gordon’s 0.0% - oryginalny smak bez alkoholu
Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja kultowego ginu. Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się wyjątkowym smakiem jałowcowego trunku.
BIZNES
2022-08-18
Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
Od 17 sierpnia br. w sklepach sieci w całym kraju rozpoczęła się promocja, w trakcie trwania której klienci zapłacą mniej za wybraną kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu.
BIZNES
2022-08-18
Recepta na inflację? Umiędzynarodowienie sprzedaży online
Eksperci przewidują, że rosnąca inflacja skłoni klientów do ograniczania zakupów. Wytrawni przedsiębiorcy zauważą w tym szansę - skierują sprzedaż poza rynek polski.
BIZNES
2022-08-11
Food Town w Fabryce Norblina zrezygnował z drukarek fiskalnych - zastąpi je kasa
W kilkudziesięciu konceptach gastronomicznych Food Town, zlokalizowanych w warszawskiej Fabryce Norblina, wprowadzono innowacyjny system gastronomiczny oparty o kasę wirtualną na terminal płatniczy.
BIZNES
2022-08-11
Grupa Schwarz coraz bliżej realizacji celów strategii REset Plastic
Grupa Schwarz, do której należą sieci handlowe Lidl i Kaufland, podsumowuje rok obrotowy 2021. Firma jest coraz bliżej osiągnięcia wyznaczonych celów strategii ograniczania plastiku REset Plastic.
BIZNES
2022-08-10
Na co e-sklepy powinny zwracać uwagę, by zyskać klienta
Według raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 87% klientów oczekuje, że marka będzie dostępna do kupienia w wielu kanałach.
BIZNES
2022-08-10
Intermarché z sukcesem kontynuuje remodeling swoich sklepów
Sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów działało w nowym koncepcie.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES
2022-08-10
Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku
Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju lub w miastach, w których działa Grupa.
BIZNES
2022-08-09
Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!
To już rok od kiedy Barbora rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.
BIZNES
2022-08-09
90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
W czasie tegorocznych wakacji Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych, z których większość działa w miejscowościach nadmorskich.