Biuro prasowe

BIZNES 2022-08-18

Nowy Gordon’s 0.0% - oryginalny smak bez alkoholu

Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon’s 0.0%, czyli bezalkoholowa wersja kultowego ginu. Produkt jest skierowany do osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal chcą cieszyć się wyjątkowym smakiem jałowcowego trunku.
BIZNES 2022-08-18

Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem

Od 17 sierpnia br. w sklepach sieci w całym kraju rozpoczęła się promocja, w trakcie trwania której klienci zapłacą mniej za wybraną kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we własnym kubku, z którym przyjdą do sklepu.
BIZNES 2022-08-18

Recepta na inflację? Umiędzynarodowienie sprzedaży online

Eksperci przewidują, że rosnąca inflacja skłoni klientów do ograniczania zakupów. Wytrawni przedsiębiorcy zauważą w tym szansę - skierują sprzedaż poza rynek polski.
BIZNES 2022-08-11

Food Town w Fabryce Norblina zrezygnował z drukarek fiskalnych - zastąpi je kasa

W kilkudziesięciu konceptach gastronomicznych Food Town, zlokalizowanych w warszawskiej Fabryce Norblina, wprowadzono innowacyjny system gastronomiczny oparty o kasę wirtualną na terminal płatniczy.
BIZNES 2022-08-11

Grupa Schwarz coraz bliżej realizacji celów strategii REset Plastic

Grupa Schwarz, do której należą sieci handlowe Lidl i Kaufland, podsumowuje rok obrotowy 2021. Firma jest coraz bliżej osiągnięcia wyznaczonych celów strategii ograniczania plastiku REset Plastic.
BIZNES 2022-08-10

Na co e-sklepy powinny zwracać uwagę, by zyskać klienta

Według raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 87% klientów oczekuje, że marka będzie dostępna do kupienia w wielu kanałach.
BIZNES 2022-08-10

Intermarché z sukcesem kontynuuje remodeling swoich sklepów

Sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów działało w nowym koncepcie.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-10

Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku

Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju lub w miastach, w których działa Grupa.
BIZNES 2022-08-09

Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!

To już rok od kiedy Barbora rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.
BIZNES 2022-08-09

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

W czasie tegorocznych wakacji Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych, z których większość działa w miejscowościach nadmorskich.