Biuro prasowe
BIZNES
2021-12-17
NOWA ŚWIĄTECZNA PROPOZYCJA OD MARKI VOBRO
W tym roku firma Vobro wzbogaciła portfolio świątecznych produktów o nową kategorię - Czekoladowe Mikołaje i Renifery, czyli praliny pakowane pojedynczo. To zupełna nowość na polskim rynku.
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-16
Żabka pierwszą firmą w Polsce z naukowo zatwierdzonymi celami dekarbonizacji
Żabka Polska jest pierwszą firmą w Polsce i pierwszą siecią spożywczą w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, której cele dekarbonizacji, zawarte w jej strategii ESG, zostały naukowo zweryfikowane i zatwierdzone przez międzynarodową inicjatywę Science Based Targets (SBTi).
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-16
Jak przygotować e-sklep na szczyt sezonu sprzedażowego?
Tegoroczny Black Friday kolejny rok z rzędu wiązał się z potężnym skokiem sprzedażowym. Widać to dzisiaj już na przykładzie sklepów korzystających z oprogramowania Shoper, które odnotowały zamówienia o wartości ponad 50 milionów złotych.
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-16
Jak uczyć się o doświadczeniach konsumentów to tylko od najlepszych – wskazówki
Jak uczyć się o doświadczeniach konsumentów to tylko od najlepszych – wskazówki od Świętego Mikołaja w zakresie CX
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-15
Łosoś – jak ograniczyć jego straty w handlu i przestać marnować żywność?
Klienci chcą mieć pewność, że sięgając po łososia na półce – otrzymają świeży i pełnowartościowy produkt. To z kolei stawia wysokie wymagania przed producentami, jak i sprzedawcami detalicznymi. Pomocą są tutaj nowe technologie
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-15
W końcówce 2021 r. eksport i import zanotują ogromny skok wartości
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego wartość obrotów towarowych polskiego eksportu w okresie od stycznia do października br. wyniosła 1059,1 mld zł. Sprzedaż zagraniczna na dobre odbiła więc od pandemicznego dołka rosnąc aż o 22,5% w porównaniu rocznym.
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-15
Raport PMR: Rynek artykułów sportowych powróci na ścieżkę wzrostu
Pandemia koronawirusa, a zwłaszcza wprowadzony w odpowiedzi na nią lockdown i inne restrykcje sprawiły, że w 2020 r. dynamika handlu detalicznego artykułami sportowymi była ujemna.
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-14
Producenci chusteczek nawilżanych biją na alarm: trzeba edukować konsumentów
Zrównoważony rozwój, przeciwdziałanie niewłaściwej utylizacji zużytych chusteczek nawilżanych oraz perspektywy rozwoju branży w kontekście obecnych wyzwań rynkowych to tematy, które zdominowały tegoroczną europejską konferencję Go Wipes.
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-13
Barbora z nagrodą Polish Business Award 2021
Skuteczna ekspansja marki Barbora na polskim rynku detalicznym została dostrzeżona i uhonorowana nagrodą Polish Business Award 2021. Wyróżnienie dla internetowego sklepu spożywczego przyznały Ambasada RP w Wilnie oraz Polsko-Litewska Izba Gospodarcza.
czytaj więcej
BIZNES
2021-12-13
Niemal ⅓ Polaków uważa, że zakupy przez Internet nie są bezpieczne
Aż 86% kupujących online sprawdza opinie o sklepie, zanim dokona w nim zakupu, a 91% zwraca uwagę na bezpieczeństwo płatności internetowych. Nie ufamy sprzedającym - tylko 39,5% wyraża zgodę na profilowanie.
czytaj więcej