Biuro prasowe

BIZNES 2022-09-01

Szkolna wyprawka – większy koszt lub ograniczenie wydatków

Początek roku szkolnego oznacza dla rodziców i opiekunów tradycyjne, coroczne skompletowanie szkolnej wyprawki.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-31

TP Vision odnotowuje kolejny wzrost biznesu

Telewizory z systemem Ambilight stanowią prawie 80% sprzedaży w segmencie telewizorów
BIZNES 2022-08-29

Eurocash podsumowuje I półrocze 2022 r. i ogłasza strategię na lata 2023-2025

Umocnienie pozycji największego hurtownika w Polsce, inwestycje w rozwój sieci franczyzowych i partnerskich oraz zbudowanie platformy technologicznej dla sklepów lokalnych – to główne filary strategii Grupy Eurocash na lata 2023-2025.
BIZNES 2022-08-26

Wyjątkowa akcja Coccodrillo z Fundacją Zaczytani.org!

Znana z wielu akcji CSR marka odzieży dziecięcej, Coccodrillo, nawiązała współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W jej ramach przygotowano szereg inicjatyw mających na celu popularyzację czytelnictwa oraz zwiększanie dostępu do literatury.
BIZNES 2022-08-26

Tegoroczne żniwa na finiszu. Czy padnie rekord zbioru pszenicy?

Tegoroczne żniwa na finiszu. Czy padnie rekord zbioru pszenicy?
BIZNES 2022-08-26

Lody bez cukru i laktozy – “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich z nową ofertą

Lody bez cukru i laktozy – “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich z nową ofertą
BIZNES 2022-08-25

Żabka i Citi Handlowy razem na rzecz ESG

Żabka i Citi Handlowy podpisały pierwszą wspólną umowę finansową uwzględniającą realizację celów z obszaru odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Umowa odwołuje się do wybranych celów Żabki, wynikających z przyjętej Strategii Odpowiedzialności (ESG).
BIZNES 2022-08-25

Sytuacja na rynku e-commerce w Polsce w połowie 2022

Trend wzrostowy rynku e-commerce nieco spowalnia, bo nabywcy mają mniej pieniędzy. Walkę o serca i portfele klientów wygrają te podmioty, które w czasie kryzysu zaoferują najbardziej wygodne i bezpieczne e-zakupy. Czym się więc kierować - radzi Michał Bogusławski, ZEN.COM
BIZNES 2022-08-24

Skażona Odra. Polacy kupują mniej ryb

Od kilku tygodni czytamy o skażonej Odrze i śniętych rybach… i ryb kupujemy coraz mniej. Do dnia 22 sierpnia 2022 r. ryby pojawiały się na listach zakupów o 40% rzadziej niż w lipcu tego roku. W 2021 r. różnica między tymi dwoma miesiącami wyniosła jedynie 4%.
BIZNES 2022-08-24

Koniec wakacji handlowym „apogeum strat”?

Ostatnie dni wakacji oraz początek września to okres, w którym spodziewać możemy się handlowego apogeum kradzieży i strat w wyniku inflacji oraz zmian kolekcji w sklepach i butikach.
Źródło informacji: ITBC Communication
czytaj więcej