Biuro prasowe

Handel BIZNES 2021-11-30

TXM zwiększa marżę handlową i redukuje koszty

Spółka TXM, zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych opublikowała sprawozdanie finansowe za 3 kwartały 2021 r.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-29

Plomby naklejkowe - uniwersalne i szybkie w użyciu, idealne w trudnych miejscach

Procesy logistyczne firm działających w branży retail, magazynowej i transportowej odbywają się na wielu obszarach, więc konieczność zabezpieczenia produktów, mienia i miejsc, jak i właściwe oznaczenie towarów, wymagają różnorodnych zabezpieczeń.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-29

Zakupy online kosztują - czasem nie tylko pieniądze, ale i dane osobowe

Przełom listopada i grudnia to czas największych promocji i zakupowej gorączki. Po Black Friday kolejne okazje pojawiają się w Cyber Monday i w Dzień Darmowej Dostawy. Ale korzystając z wyjątkowych zniżek warto zadbać także o bezpieczeństwo swoich zakupów.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-25

Instytut Staszica: Wyższa akcyza zaszkodzi polskiemu rolnictwu

Podniesienie akcyzy na wyroby alkoholowe i tytoniowe osłabi konkurencyjność polskich producentów i zaszkodzi rolnikom dostarczającym surowce do ich wytworzenia. Takie wnioski płyną ze stanowiska Instytutu Staszica, który odniósł się do planowanych przez rząd zmian.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-25

Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców

Sklepów Żabka przybywa, regularnie rośnie też liczba osób decydujących się na współpracę z Żabką w ramach umowy franczyzowej. Aktualnie sieć w całej Polsce poszukuje ok. 30 partnerów ds. sprzedaży, inicjując przy tym oryginalną kampanię rekrutacyjną.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-25

Co zmniejsza satysfakcję z zakupów w trakcie Black Friday

towary o wartości ponad 120 milionów złotych, które zostaną sprzedane Polakom w trakcie Black Friday i Cyber Monday, zostaną uszkodzone – tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie dostawcy przyjaznych środowisku opakowań DS Smith.
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-24

Czy zatory płatnicze zepsują sklepom Black Friday?

Aby zebrać zakupowe żniwa, e-handlowcy muszą najpierw zainwestować m.in. w reklamę czy zatowarowanie. W tym roku potężną kulą u nogi mogą jednak okazać się braki w budżecie sklepów
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-23

80% konsumentów rezygnuje z usług sprzedawców po trzech złych doświadczeniach

Wyniki raportu Salesforce Connected Shoppers pokazują, że w miarę jak zaciera się granica między fizycznymi a cyfrowymi punktami kontaktu, klienci oczekują od marek i sprzedawców, że ci będą grać według ich zasad
czytaj więcej
BIZNES 2021-11-22

Black Friday coraz bliżej – jak kształtują się konsumenckie nastroje?

Największe święto handlu, przypadające w tym roku 26 listopada na stałe wpisało się w kalendarz Polaków. Zakupy w tym czasie zaplanowało 68% konsumentów, a 25% wciąż rozważa skorzystanie z nadchodzących promocji.
czytaj więcej