Biuro prasowe

BIZNES 2022-08-10

Na co e-sklepy powinny zwracać uwagę, by zyskać klienta

Według raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 87% klientów oczekuje, że marka będzie dostępna do kupienia w wielu kanałach.
BIZNES 2022-08-10

Intermarché z sukcesem kontynuuje remodeling swoich sklepów

Sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów działało w nowym koncepcie.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-10

Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku

Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju lub w miastach, w których działa Grupa.
BIZNES 2022-08-09

Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!

To już rok od kiedy Barbora rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.
BIZNES 2022-08-09

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

W czasie tegorocznych wakacji Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych, z których większość działa w miejscowościach nadmorskich.
BIZNES 2022-08-09

Spadek nastrojów w handlu. Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizyt

Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-08

Spadki w e-commerce. Długofalowy trend czy wyjątek od reguły?

Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radził sobie doskonale.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-08

Program PAYBACK notuje rekordowe zainteresowanie

Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem.
BIZNES 2022-08-08

Inflacja. Test lojalności konsumentów

Od kilku lat stale jesteśmy w jakimś kryzysie. Zaawansowane i dobrze skrojone programy lojalnościowe były ratunkiem dla wielu marek podczas pandemii. Wspierały sprzedaż, kiedy wielu z nas przeniosło się z zakupami do sieci.
Źródło informacji: Symetria PR
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-05

Trzy nowe propozycje marki Wycisk i kolejne oryginalne napoje w ofercie Żabki

Dla wszystkich, którzy poszukują orzeźwienia w upalne dni, Żabka przygotowała drugą odsłonę akcji „Spragnieni premier?”, która potrwa od 3 do 30 sierpnia br.