Biuro prasowe
BIZNES
2022-08-10
Na co e-sklepy powinny zwracać uwagę, by zyskać klienta
Według raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 87% klientów oczekuje, że marka będzie dostępna do kupienia w wielu kanałach.
BIZNES
2022-08-10
Intermarché z sukcesem kontynuuje remodeling swoich sklepów
Sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. W nowej odsłonie funkcjonuje już 20 placówek. Docelowo Intermarché chce, by w perspektywie 4 lat 80 proc. całego portfela sklepów działało w nowym koncepcie.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
czytaj więcej
BIZNES
2022-08-10
Atrium miało ponad 50 nowych otwarć w I półroczu 2022 roku
Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000 mkw. Większość z nich to marki debiutujące w kraju lub w miastach, w których działa Grupa.
BIZNES
2022-08-09
Barbora – pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi za nami!
To już rok od kiedy Barbora rozpoczęła działalność na trójmiejskim rynku. Barbora obchodzi również pierwsze urodziny obecności w Łodzi.
BIZNES
2022-08-09
90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
W czasie tegorocznych wakacji Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych, z których większość działa w miejscowościach nadmorskich.
BIZNES
2022-08-09
Spadek nastrojów w handlu. Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizyt
Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2022-08-08
Spadki w e-commerce. Długofalowy trend czy wyjątek od reguły?
Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radził sobie doskonale.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2022-08-08
Program PAYBACK notuje rekordowe zainteresowanie
Program lojalnościowy to świetne narzędzie do walki z inflacją. Kampanie prowadzone w ostatnim czasie przez partnerów PAYBACK są tego najlepszym przykładem.
BIZNES
2022-08-08
Inflacja. Test lojalności konsumentów
Od kilku lat stale jesteśmy w jakimś kryzysie. Zaawansowane i dobrze skrojone programy lojalnościowe były ratunkiem dla wielu marek podczas pandemii. Wspierały sprzedaż, kiedy wielu z nas przeniosło się z zakupami do sieci.
Źródło informacji: Symetria PR
czytaj więcej
BIZNES
2022-08-05
Trzy nowe propozycje marki Wycisk i kolejne oryginalne napoje w ofercie Żabki
Dla wszystkich, którzy poszukują orzeźwienia w upalne dni, Żabka przygotowała drugą odsłonę akcji „Spragnieni premier?”, która potrwa od 3 do 30 sierpnia br.