Biuro prasowe
BIZNES
2023-03-30
Dane osobowe – niebezpieczeństwo tkwi w Internecie
Ponad 50 proc. Polaków obawia się wycieku danych osobowych poza przechowującą je firmę bądź instytucję. Największe zagrożenie dla ich bezpieczeństwa widzą w Internecie – w aplikacjach i serwisach internetowych, mediach społecznościowych oraz sklepach internetowych.
BIZNES
2023-03-29
Ariel ECOCLIC® – kolejna innowacja w historii P&G, która przełamuje schematy
Kapsułki do prania Ariel z technologią COOLCLEAN™ w kartonowym opakowaniu ECOCLIC® to jedna z najnowszych innowacji
Źródło informacji: .
czytaj więcej
BIZNES
2023-03-29
Medallia uznana za lidera w dziedzinie platform zarządzania opiniami klientów
Firma Medallia, Inc, globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników, została uznana za lidera rynku w badaniu „The Forrester Wave™: Customer Feedback Management, Q1 2023”.
BIZNES
2023-03-24
Za edukacją, przeciw odgórnym zakazom
Jedynie 15% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym napoje energetyzujące spożywa osoba niepełnoletnia. Większość Polaków opowiada się przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży tego rodzaju produktów osobom, które nie ukończyły 18. roku życia.
BIZNES
2023-03-24
Zablokowaliśmy Ci dostęp, kliknij na link
Hakerzy znajdują nowsze i doskonalsze sposoby na wyłudzanie danych osobowych. W ostatnim czasie nastąpił wysyp e-maili i sms-ów z informacjami o zablokowanym dostępie do platformy zakupowej lub banku. Takich prób doświadczyło już 40% Polaków – jak wynika z badania ChronPESEL.pl.
BIZNES
2023-03-17
Odzież, która chroni zasoby
Organiczna bawełna i recykling włókien naturalnych – m.in. tak powstaje odzież Tchibo. Firma dąży do tego, aby stać się w 100% zrównoważonym przedsiębiorstwem.
BIZNES
2023-03-13
Suche produkty spożywcze to najchętniej wybierane produkty w e-sklepach
Z roku na rok przybywa osób, dla których robienie zakupów spożywczych przez internet staje się naturalne. To efekt świadomego wyboru konsumentów, którzy cenią sobie zalety oferty sklepów online. Jakie? O tym przekonała się Barbora Polska – wiodąca marka z branży e-grocery.
BIZNES
2023-03-13
Lody i desery KOSMOS ruszają na podbój (wszech)świata
Marka KOSMOS ponownie rusza na podbój polskiego rynku. Desery premium KOSMOS – lody rzemieślnicze, praliny, czekolady oraz kawy z motywem “galaxy” – powstały z najwyższej jakości składników, dzięki czemu zachwycą smakiem nawet najbardziej wymagające podniebienia.
BIZNES
2023-03-09
Możliwość zostawienia napiwku zbliżeniowo dostępna na terminalach PolCard
Nowa usługa PolCard from Fiserv umożliwia zostawienie napiwku poprzez transakcję zbliżeniową np. w restauracji. Konsument wybiera preferowaną przez siebie kwotę i płaci bezstykowo kartą, telefonem bądź zegarkiem.
Źródło informacji: CCG
czytaj więcej
BIZNES
2023-03-07
Kawa Kobieca – wspólny projekt non-profit Your KAYA i palarni HAYB
Your KAYA i warszawska palarnia kawy speciality HAYB łączą siły we wspólnym projekcie z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Jego efektem jest Kawa Kobieca.