Biuro prasowe

BIZNES 2022-12-20

JEDZENIE PREZENTEM NA ŚWIĘTA? - TOO GOOD TO GO ZBADAŁO POSTAWY POLAKÓW

Tegoroczne święta w dobie wysokiej inflacji będą najskromniejsze od lat. Prawie połowa Polaków deklaruje, że przygotuje mniej niż 12 potraw na wigilijny stół, a w pierwszej kolejności rozważa rezygnację z ryby po grecku (45%).
BIZNES 2022-12-19

5 wskazówek jak pokonać zimowy stres

Zima, nadchodzące święta, brak funduszy mogą powodować nadmierny stres w grudniu. Odpowiednia dieta i zmiana prostych przyzwyczajeń mogą okazać się niezwykle pomocne w walce o dobry nastrój
Źródło informacji: MBPR
czytaj więcej
BIZNES 2022-12-15

Oto 3 najważniejsze trendy, które będą kształtować reklamę cyfrową w 2023 roku

Eksperci omówili 2022 rok w dziedzinie reklam programatycznych i wskazali główne wyzwania oraz trendy, jakie czekają branżę w nadchodzącym roku. Sektor reklamy cyfrowej przechodzi obecnie ogromne zmiany.
BIZNES 2022-12-09

Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie

Z początkiem grudnia Dr. Martens otworzył Pop Up Store w warszawskiej Elektrowni Powiśle.
BIZNES 2022-12-02

Zaproszenie do Dobrego Sklepiku

6 grudnia, w godz. 10-20:00 zapraszamy na otwarcie Sklepiku Społecznego, Gołkowska 7, Warszawa
Źródło informacji: MBPR
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-28

Nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków od Veoli

Marka VEOLI BOTANICA wprowadza na rynek nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków.
BIZNES 2022-11-23

YOPE z nową serią produktów Zimowa Noc

Tej zimy YOPE dba o skórę i jednocześnie rozpieszcza zmysły. Limitowana seria kosmetyków o nazwie Zimowa Noc to połączenie naturalnych składników, esencji, masła oraz olejów roślinnych z cudownie kojącym zapachem cynamonu, goździków imbiru i nutą słodkiego rumu.
BIZNES 2022-11-21

Światowy Dzień Telewizji – jaka jest jej rola w życiu Polaków?

Telewizja stanowi rodzinne centrum rozrywki i wpływa na nasze codzienne życie.
BIZNES 2022-11-21

Grono - nietuzinkowe miejsce na mapie Warszawy

Co można stworzyć na 30m2 w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Albo... wszystko to razem! Zapraszamy Cię do naszego Grona.
BIZNES 2022-11-21

Rusza kampania wizerunkowa OLEWNIK. W roli głównej Sucha Krakowska z Szynki

Właśnie ruszyła ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę OLEWNIK - „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” W ramach akcji promowane będą najwyższa jakość i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
czytaj więcej