Biuro prasowe

BIZNES 2022-10-24

Coś dla ciała, coś dla planety. Zmiany w diecie Polaków okiem producenta

Co przekonuje nas do przechodzenia na roślinną stronę mocy? Z okazji Światowego Dnia Wegan przedstawiciel Planty wyjaśnia, skąd w Polsce rosnące zainteresowanie żywnością plant-based.
Źródło informacji: Agencja Od kuchni
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-18

Lidl Polska wraz z BŻ podsumowują 2021 w kontekście bezpieczeństwa żywnościowego

Odbyła się konferencja Federacji Polskich Banków Żywności. Spotkanie było okazją do prezentacji wyników raportu oraz rozmowy nt. sposobów zarządzania żywnością i stanu bezpieczeństwa żywnościowego w Polsce i na świecie. Partnerem strategicznym wydarzenia była sieć Lidl Polska.
BIZNES 2022-10-17

Oferta serwisu Glodny.pl właśnie pojawiła się w aplikacji Wolt

Wolt rozpoczyna współpracę z Glodny.pl, prowadzącym działalność m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Klienci Wolt od 17.10 mogą składać zamówienia w restauracjach, które były dotychczas dostępne na Glodny.pl.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
czytaj więcej
Konsument BIZNES 2022-10-14

Badanie i raport: „Dobry biznes”

Choć firmy coraz częściej mówią o swoim zaangażowaniu w odpowiedzialny biznes, to wyniki badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że zdaniem dużej części konsumentów nie jest to zaangażowanie wystarczające.
Źródło informacji: Communication Unlimited
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-05

Zmiany w Everli - marka wychodzi naprzeciw potrzebom dzisiejszego konsumenta

Inflacja, potrzeba dostosowania się do rzeczywistości, która wraca do przedpandemicznej normy i ponownie w krótkim czasie zmienia nawyki konsumentów sprawiły, że Everli wprowadza szereg nowych produktów i rozwiązań.
BIZNES 2022-10-04

Nowe marki wybierają Atrium Targówek!

Nowe marki wybierają Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.
BIZNES 2022-09-28

W ramach programu Sąsiedzka Moc Netto sfinansuje 50 lokalnych inicjatyw

26 września Netto uruchomił program Sąsiedzka Moc. W ramach akcji sieć przeznaczy łącznie 600 tys. zł na realizację 50 lokalnych projektów. Inicjatywy mogą zgłaszać zarówno osoby indywidualne, jak i organizacje.
BIZNES 2022-09-21

Oczekiwania konsumentów od e-sklepu w krajach bałtyckich

Kraje bałtyckie to jeden z najszybciej rozwijających się i stabilnych obecnie rynków e-commerce.
BIZNES 2022-09-19

Cashback ulubioną dodatkową funkcją terminali dla prawie 41 proc. Polaków

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard from Fiserv, Polacy są zainteresowani korzystaniem z dodatkowych funkcji terminali płatniczych. Najbardziej atrakcyjna jest dla nich wypłata gotówki z kasy sklepu.
Źródło informacji: CCG
czytaj więcej
BIZNES 2022-08-31

Polak na (drogich) zakupach

*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll