Biuro prasowe
BIZNES
2021-04-06
Performance Marketing w Fantasyexpo
Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko Performance Marketing Coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-31
Jak pandemia dokonała rewolucji w branży szkoleniowej?
Nowa era szkoleń komunikacyjnych w wirtualnej rzeczywistości
BIZNES
2021-03-31
Srebrna nagroda w konkursie Creativity International Awards dla 19 Południka
Agencja została nagrodzona w kategorii Food & Beverage Packaging za projekty stworzone dla marki Mazurro.
BIZNES
2021-03-26
Pierwsze ubranka dla Twojego dziecka i Waszej planety
Wyprawka dla noworodka – to temat, który wiąże się z mnóstwem radości, ale też rodzi wiele pytań, zwłaszcza w przypadku debiutantek w roli mamy. Jakie ubranka przygotować? Nowe czy używane? I wreszcie – jak dbać o ubranka, aby posłużyły jak najdłużej?
BIZNES
2021-03-26
Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi
Sebastian Strociak objął nowoutworzone stanowisko Client Solutions Managera w Grupie Open Mobi. Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager wzmocnił zespół handlowy Grupy.
BIZNES
2021-03-25
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Lavazza Qualita Rossa
Rozpoczęła się kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka przekonuje, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-25
Pierwsza zasada briefu marketingowego
Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie.
BIZNES
2021-03-24
Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO
Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-24
Grześki z nową agencją w digitalu
Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
BIZNES
2021-03-22
Regionalne produkty w Kaufland - bliżej niż myślisz!
Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej