Biuro prasowe

BIZNES 2020-10-20

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-19

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.

Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-19

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-15

Wystartowała jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności

Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-13

Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’s

Zespół agencji odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowiedziane dziękuję”. W ramach działań promujących aktywację agencja przygotowała stronę konkursową oraz key visuale wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-09

Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-08

Peppermint z loterią marki Łowicz

Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-07

Reklama na dwóch kółkach – kampanie na rowerach Nextbike

Skrzydełka reklamowe na rowerach miejskich to wpadające w oko nośniki i skuteczne rozwiązanie promocyjne, pozwalające na realizację kreatywnych, oryginalnych kampanii w sercu miasta. Od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych – Nextbike Polska.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-01

Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny

Obecnie jesteśmy świadkami narodzin nowego trendu, jakim jest wolontariat kompetencyjny, w ramach którego pracownicy dzielą się posiadaną wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami. Ta idea pozwoliła stworzyć Raport ,,Dziecięce Szpitale Przyszłości’’ Fundacji K.I.D.S.
czytaj więcej