Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-03
Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowym
Trwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup kardiomonitora dla Kliniki Chorób Dzieci Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Sprzęt potrzebny jest m.in. w leczeniu zespołu pocovidowego u najmłodszych pacjentów.
Media i PR BIZNES
2021-03-02
Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.
BIZNES
2021-03-02
Captain Jack z kolejnym wariantem – Cuba Libre
Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania.
BIZNES
2021-03-01
IKEA z Polską od 60 lat na dobre i na… lepsze – nowa kampania IKEA
15 lutego 2021 roku wystartowała nowa kampania IKEA, przedstawiająca jej 60-letnią relację z Polską.
BIZNES
2021-02-26
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma dodatkami w specjalnej cenie.
BIZNES
2021-02-25
Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowy
Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko miłym wspomnieniem, ale też doskonałym pomysłem na sentymentalny maraton filmowy z całą rodziną.
BIZNES
2021-02-24
Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark
Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-02-24
Reklama w grach - case study
Gaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. By dotrzeć precyzyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto starać się osiągnąć złoty środek we współpracy na linii marka vs świat gier - czyli pojawić się w samej grze.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2021-02-23
Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciast
Firma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów.
BIZNES
2021-02-17
19 Południk rozwija dział strategii
Do zespołu 19 Południka dołącza Katarzyna Krępa, obejmując stanowisko Junior Strategist.