Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-22
SuperGrosz rusza z kampanią telewizyjną. „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”
Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz startuje z kampanią telewizyjną, która potrwa do 18 kwietnia br.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-22
Design by Śliwka Nałęczowska
wystartowała IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
BIZNES
2021-03-15
W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV
Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-15
Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności
W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej.
BIZNES
2021-03-12
Awans Juliusza Korwina na stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive.
Z początkiem nowego roku Juliusz Korwin objął stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-09
Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania
Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i wyłania usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-08
#Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobiet
Wyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks: od uprawy kawowca, aż po zarządzanie kawiarniami. Przy okazji Dnia Kobiet marka Starbucks dzieli się historiami swoich Partnerek i silnych kobiet z Rwandy i Sumatry, gdzie uprawiane są jej kawy.
Media i PR BIZNES
2021-03-08
Równość rodzicielska kluczem do równości na rynku pracy
Polityka Insight z inicjatywy Fundacji Share the Care oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Karta Różnorodności inicjuje ranking mający wyłonić firmy przyjazne równości płci w opiece rodzicielskiej.
BIZNES
2021-03-08
Mars #HereToBeHeard – globalna kampania na rzecz równości płci
W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, Członkini Zarządu i ambasadorka programu Mars - Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał.
BIZNES
2021-03-08
Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej