Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-09
Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna Zaufania
Magazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania. Corocznie przeprowadzane jest ono wśród setek przedstawicieli firm i wyłania usługi lub produkty, które darzone są największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
Źródło informacji: Attention Marketing
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-08
#Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobiet
Wyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks: od uprawy kawowca, aż po zarządzanie kawiarniami. Przy okazji Dnia Kobiet marka Starbucks dzieli się historiami swoich Partnerek i silnych kobiet z Rwandy i Sumatry, gdzie uprawiane są jej kawy.
Media i PR BIZNES
2021-03-08
Równość rodzicielska kluczem do równości na rynku pracy
Polityka Insight z inicjatywy Fundacji Share the Care oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Karta Różnorodności inicjuje ranking mający wyłonić firmy przyjazne równości płci w opiece rodzicielskiej.
BIZNES
2021-03-08
Mars #HereToBeHeard – globalna kampania na rzecz równości płci
W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, Członkini Zarządu i ambasadorka programu Mars - Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał.
BIZNES
2021-03-08
Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-04
SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”
Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
BIZNES
2021-03-03
Nowa Dyrektorka ds. Komunikacji w IKEA Retail
Z początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek.
BIZNES
2021-03-03
Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27 lutego.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-03
Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowym
Trwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup kardiomonitora dla Kliniki Chorób Dzieci Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Sprzęt potrzebny jest m.in. w leczeniu zespołu pocovidowego u najmłodszych pacjentów.
Media i PR BIZNES
2021-03-02
Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.