Biuro prasowe
BIZNES
2021-01-13
Wykwintność i prostota w jednym, czyli karnawał z Appetitą!
Perfekcyjna przekąska na karnawał?! Jest szybka, prosta i wzbudza zachwyt częstowanych gości. Wszystkie te cechy łączy w sobie… crostini! Przepyszne włoskie kanapeczki, których przygotowanie zajmuje niezwykle mało czasu, dają nieskończenie wiele możliwości kombinacji smaków.
BIZNES
2021-01-12
McCANN i Weber Shandwick dla Reckitt Benckiser
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej
BIZNES
2021-01-12
Agencja SŁUCHAM wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku
Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2021-01-11
Nowe logo Centrum Nauki Experyment
Nowa identyfikacja wizualna Centrum Nauki Experyment w Gdyni
Źródło informacji: Centrum Nauki EXPERYMENT
czytaj więcej
BIZNES
2020-12-18
Natchnieni szkłem ludzie z pasją
Na blogu Natchnieni Szkłem prezentowane są najnowsze trendy w technologiach szklanych, jak również przykłady najambitniejszych projektów architektonicznych. Jest to przestrzeń dla wszystkich pasjonatów szkła; łączą się w niej ludzie zajmujący się nim zawodowo i hobbystycznie.
Źródło informacji: Pilkington IGP
czytaj więcej
BIZNES
2020-12-17
NBS Communications, pierwsza polska agencja PR, świętuje 30 lat
Od 1990 roku NBS pracował dla prawie 400 klientów z 30 krajów. W tym czasie agencja przeprowadziła ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty na GPW, w tym dla 20 spółek obecnie wchodzących w skład indeksu WIG30.
BIZNES
2020-12-17
Już po raz kolejny Mis Douglas będzie pomagać!
W perfumeriach Douglas i na douglas.pl rozpoczęła się coroczna akcja wspierająca najbardziej potrzebujących, której partnerem w tym roku została Fundacja Cancer Fighters.
Źródło informacji: Valkea Media
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-12-17
Raport IAB Polska nt. multiscreeningu
Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = Razem Lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji, szczególnie w grupie poniżej 54 roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%.
BIZNES
2020-12-16
NOWY MAGAZYN DOUGLAS „Beauty Stories” WYDANIE ŚWIĄTECZNE
W świątecznej edycji „Beauty Stories”, której mottem przewodnim jest „Podaruj piękno
na święta”, podpowiadamy, jakie prezenty sprawią radość naszym bliskim.
Źródło informacji: Valkea Media
czytaj więcej