Biuro prasowe
BIZNES
2020-12-08
Seniorzy porozmawiają z FH DOM na czacie lub podczas video-rozmowy
Najstarszy i największy na polskim rynku fundusz hipoteczny uruchomił dwie nowe możliwości kontaktu z konsumentami z poziomu swojej strony internetowej.
BIZNES
2020-12-07
Colian przekazał słodycze dla krwiodawców
Spółka Colian pomaganie ma we krwi. W grudniu do regionalnych centrów krwiodawstwa i krwiolecznictwa w sześciu miastach w Polsce firma przekazała ponad 22 tysiące słodyczy i napojów.
BIZNES
2020-12-03
Porozmawiajmy o kawie - case study marki Mazurro
Marka Mazurro to nowość w polskim sektorze kawowym. Co czyni ją wyjątkową? Zupełnie nietypowy pomysł na wizerunek i komunikację, za którymi stoi agencja 19 Południk.
BIZNES
2020-12-03
Liderzy Pro Bono zaprezentowali Kartę Zasad Wolontariatu Pracowniczego
Dokument zawiera gotowe wskazówki i rozwiązania, opis korzyści dla pracodawcy i pracownika oraz fundamentalne zasady, pomocne we wdrażaniu i rozwijaniu wolontariatu pracowniczego.
BIZNES
2020-12-01
Przepyszne desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska
Kto powiedział, że lody można jeść tylko latem?! Z lodami Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska sezon trwa cały rok! Kultowe słodycze w zmrożonych odsłonach pozwalają na samodzielne wyczarowanie efektownych deserów.
BIZNES
2020-11-27
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mat
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej – Beata Kozidrak.
BIZNES
2020-11-27
Ruszyła kampania społeczna „#NiePrzesadzam"
Babbel – wiodąca platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet (25 listopada).
Źródło informacji: 24/7Communication
czytaj więcej
BIZNES
2020-11-27
Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance
Spółka Team Prevent Poland prezentuje nową nazwę oraz logo. Jest to efekt zmian w strukturze własnościowej. Rebranding marki, dotychczas zależnej od zagranicznego właściciela, pozwoli uzyskać autonomię działań i budować silną markę SQD Alliance.
BIZNES
2020-11-27
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach – wyniki badania
Polacy bez wyrzutów sumienia przyznają się do popełniania „małych grzeszków”. Najczęściej podjadamy słodycze i oglądamy się na ulicy za piękną kobietą lub atrakcyjnym mężczyzną.
BIZNES
2020-11-26
McCANN i Weber Shandwick dla nowej marki EFL
McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, wygrał przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej