Biuro prasowe
BIZNES
2020-10-21
Nałęczowianka wspiera kampanię ”Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2020-10-20
Hit Handlu 2020 rozstrzygnięty – trzy tytuły dla Mlekpolu
Już po raz 19 detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż trzy wyróżnienia trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2020 otrzymało mleko UHT Łaciate 2%, mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach.
BIZNES
2020-10-20
Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika
Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
BIZNES
2020-10-19
„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.
Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę.
BIZNES
2020-10-19
Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020
Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski
BIZNES
2020-10-15
Wystartowała jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.
BIZNES
2020-10-13
Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’s
Zespół agencji odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowiedziane dziękuję”. W ramach działań promujących aktywację agencja przygotowała stronę konkursową oraz key visuale wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-10-11
Jak mierzyć efektywność komunikacji cyfrowej? Premiera Leksykonu IAB Polska
Premiera Leksykonu IAB Polska
BIZNES
2020-10-09
Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
BIZNES
2020-10-08
Peppermint z loterią marki Łowicz
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej