Biuro prasowe
BIZNES
2020-10-15
Wystartowała jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać unikalny kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.
BIZNES
2020-10-13
Peppermint powered by Quad wspiera aktywację marki Grant’s
Zespół agencji odpowiada za wsparcie aktywacji konsumenckiej „Niewypowiedziane dziękuję”. W ramach działań promujących aktywację agencja przygotowała stronę konkursową oraz key visuale wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-10-11
Jak mierzyć efektywność komunikacji cyfrowej? Premiera Leksykonu IAB Polska
Premiera Leksykonu IAB Polska
BIZNES
2020-10-09
Samsung partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Samsung dołączył do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
BIZNES
2020-10-08
Peppermint z loterią marki Łowicz
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za koncepcję kreatywną oraz realizację loterii konsumenckiej dla marki Łowicz.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-10-07
Reklama na dwóch kółkach – kampanie na rowerach Nextbike
Skrzydełka reklamowe na rowerach miejskich to wpadające w oko nośniki i skuteczne rozwiązanie promocyjne, pozwalające na realizację kreatywnych, oryginalnych kampanii w sercu miasta. Od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych – Nextbike Polska.
Źródło informacji: Nextbike Polska SA
czytaj więcej
BIZNES
2020-10-01
Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny
Obecnie jesteśmy świadkami narodzin nowego trendu, jakim jest wolontariat kompetencyjny, w ramach którego pracownicy dzielą się posiadaną wiedzą, doświadczeniem i kompetencjami. Ta idea pozwoliła stworzyć Raport ,,Dziecięce Szpitale Przyszłości’’ Fundacji K.I.D.S.
Źródło informacji: Publicis
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-30
Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
Media i PR BIZNES
2020-09-22
Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI.
Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI. Zobacz, kto ma szansę na wygraną w konkursie na najlepsza pracę dyplomową z marketingu internetowego.
BIZNES
2020-09-21
Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
Czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?