Biuro prasowe
BIZNES
2020-08-25
“Pierwszy” numer CD-Action od Fantasyexpo
25 sierpnia pojawiło się CD-Action 10/2020. Jest to pierwszy numer wydany przez Fantasyexpo, które zakupiło prawa do marek CD-Action i PC Format w lipcu bieżącego roku od Wydawnictwa Bauer.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2020-08-24
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
BIZNES
2020-08-21
Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat!
Wafle Familijne królują w domach polskich rodzin już od 25 lat! Dokładnie 21 sierpnia 1995 r. zarejestrowano znak towarowy marki i tak rozpoczęła się przygoda najbardziej rodzinnych wafelków w naszym kraju, które są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii!
BIZNES
2020-08-20
Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl
Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA - wydawcy Morizon.pl, startuje nowy etap, mających na celu wzmocnienie pozycji obu serwisów.
Źródło informacji: Okaeri Consulting
czytaj więcej
BIZNES
2020-08-18
KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PR
Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-08-11
AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42
AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42
BIZNES
2020-08-11
Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
Źródło informacji: ContentHouse
czytaj więcej
BIZNES
2020-08-10
To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?
– Nie mam wątpliwości, że nagły wymóg cyfryzacji usług zmieni polskie firmy na zawsze – komentuje Piotr Plak. – A jeśli coś stanowi trudność dla klientów, jest również wyzwaniem dla branży PR-u i marketingu – dodaje.
BIZNES
2020-08-05
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
BIZNES
2020-08-05
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna Captain Jack, której zwiastunem jest spot „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas podróży po mieście i nocnych klubach.