Biuro prasowe

BIZNES 2020-06-24

Mindshare Polska certyfikowanym partnerem Allegro Ads

Mindshare otrzymał certyfikat partnera Allegro Ads i tym samym dołączył do prestiżowego programu Allegro Ads Partner.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-23

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2020

6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu.
BIZNES 2020-06-20

Weź udział w konkursie Gabrielli, baw się modą i wygraj organizację wymarzonej i

Polska marka pończosznicza Gabriella zachęca do zabawy z modą i nie tylko. Nawiązując do swojej najnowszej ultrakobiecej i kolorowej kolekcji „Have fun” ogłasza konkurs na najbardziej kreatywny koncept wymarzonej imprezy i imprezową stylizację.
BIZNES 2020-06-19

Pierwsza edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 26 czerwca

26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-18

WWF dołącza do projektu CSR Bluecloud Interactive

Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem odpowiadają WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca kwestie dotyczące suszy zaleją Internet. Wszystko dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu agencji Bluecloud Interactive.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-18

Konferencja The change is now! - zmiany w branży esports&gaming

Esport Gaming Forum 2020 - The change is now to tytuł zbliżającej się konferencji online, która podejmie tematykę aktualnych przemian w branży esportowej i gamingowej.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-09

Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG

W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.
Media i PR BIZNES 2020-06-08

W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euro

Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 roku wzrost o 12,3% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 64,8 mld euro.
Media i PR BIZNES 2020-06-03

Ciasteczkowa (r)ewolucja - globalna współpraca na rzecz nowych standardów

IAB Polska aktywnie zaangażował się w projekt Rearc, którego celem jest wypracowanie spójnego i kompleksowego standardu dla branży dot. third-party cookies.
BIZNES 2020-06-01

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.