Biuro prasowe
Media i PR BIZNES
2020-06-03
Ciasteczkowa (r)ewolucja - globalna współpraca na rzecz nowych standardów
IAB Polska aktywnie zaangażował się w projekt Rearc, którego celem jest wypracowanie spójnego i kompleksowego standardu dla branży dot. third-party cookies.
BIZNES
2020-06-01
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.
BIZNES
2020-05-29
Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google
Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES
2020-05-28
Umarł król niech żyje król - komentarz dra Michała Maliszewskiego.
Skupieni na agonii Trójki nie dostrzegamy, że na naszych oczach rodzi się nowa konfiguracja polskiego rynku radiowego. Radio na dobre przenosi się do Internetu.
BIZNES
2020-05-26
PR w branży FinTech - jak robić to dobrze?
Ważnym czynnikiem rozwoju branży FinTech jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz promocji technologii finansowych. Nie bez znaczenia pozostają działania PR i marketingowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
czytaj więcej
BIZNES
2020-05-26
Longevity Center nowym klientem Communication Unlimited
Do grona klientów Communication Unlimited dołączył rozpoczynający działalność w Polsce ośrodek medyczny Longevity Center.
Źródło informacji: Communication Unlimited
czytaj więcej
BIZNES
2020-05-22
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES
2020-05-18
Open Mobi z systemem adQuery – nowy wymiar reklamowego paywalla
Open Mobi poszerza portfolio o usługę Questvertisingu i uruchamia system do prowadzenia reklamowego paywalla – adQuery. Wydawcy mogą teraz korzystać z nowego narzędzia do monetyzacji ruchu, a marki zyskują pewne i precyzyjne dotarcie z kampanią do grupy docelowej.
BIZNES
2020-05-15
Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów oczekują Polacy?
Od paru tygodni wydawać się może, że świat się zatrzymał. Życie społeczne zmieniło się o 180 stopni. Ujawniły się lęki, strach o życie i zdrowie najbliższych, co – szczególnie na początku – prowadziło do szerzenia dezinformacji i skrajnych opinii.
BIZNES
2020-05-15
Pandemia wirusa przyspieszy proces digitalizacji w marketingu i reklamie
koronawirus spowodował wstrzymanie procesów produkcji w branży eventowej, BTL, OOH i filmowej a zamrożone budżety marketerów finalnie przerzucono na media cyfrowe.