Biuro prasowe

Media i PR BIZNES 2020-06-03

Ciasteczkowa (r)ewolucja - globalna współpraca na rzecz nowych standardów

IAB Polska aktywnie zaangażował się w projekt Rearc, którego celem jest wypracowanie spójnego i kompleksowego standardu dla branży dot. third-party cookies.
BIZNES 2020-06-01

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.
BIZNES 2020-05-29

Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google

Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-28

Umarł król niech żyje król - komentarz dra Michała Maliszewskiego.

Skupieni na agonii Trójki nie dostrzegamy, że na naszych oczach rodzi się nowa konfiguracja polskiego rynku radiowego. Radio na dobre przenosi się do Internetu.
BIZNES 2020-05-26

PR w branży FinTech - jak robić to dobrze?

Ważnym czynnikiem rozwoju branży FinTech jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz promocji technologii finansowych. Nie bez znaczenia pozostają działania PR i marketingowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-26

Longevity Center nowym klientem Communication Unlimited

Do grona klientów Communication Unlimited dołączył rozpoczynający działalność w Polsce ośrodek medyczny Longevity Center.
Źródło informacji: Communication Unlimited
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-22

Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych

W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-18

Open Mobi z systemem adQuery – nowy wymiar reklamowego paywalla

Open Mobi poszerza portfolio o usługę Questvertisingu i uruchamia system do prowadzenia reklamowego paywalla – adQuery. Wydawcy mogą teraz korzystać z nowego narzędzia do monetyzacji ruchu, a marki zyskują pewne i precyzyjne dotarcie z kampanią do grupy docelowej.
BIZNES 2020-05-15

Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów oczekują Polacy?

Od paru tygodni wydawać się może, że świat się zatrzymał. Życie społeczne zmieniło się o 180 stopni. Ujawniły się lęki, strach o życie i zdrowie najbliższych, co – szczególnie na początku – prowadziło do szerzenia dezinformacji i skrajnych opinii.
BIZNES 2020-05-15

Pandemia wirusa przyspieszy proces digitalizacji w marketingu i reklamie

koronawirus spowodował wstrzymanie procesów produkcji w branży eventowej, BTL, OOH i filmowej a zamrożone budżety marketerów finalnie przerzucono na media cyfrowe.