Biuro prasowe

BIZNES 2020-03-02

AMB Technic z nową identyfikacją wizualną

AMB Technic, firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych, z końcem lutego zmieniła swoją identyfikację wizualną. Ewolucja wizerunku jest związana z 25-leciem firmy na polskim rynku i nową strategią funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Źródło informacji: PMM
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-27

LoveBrands Relations energetycznie dla Fortum

Firma strategicznej komunikacji marketingowej LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę Fortum w Polsce.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-19

Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb

Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
BIZNES 2020-02-18

Moliera2.com – ponad 500 m2 niestandardowej reklamy Digital w sercu Warszawy

W ubiegły piątek na fasadzie budynku Spektrum Tower przy Rondzie ONZ, sklep internetowy Moliera2.com wyświetlił niestandardowe życzenia Walentynkowe o powierzchni ponad 500 m2.
BIZNES 2020-02-13

MJCC dołącza do sieci OneAgent

MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które łącznie zatrudniają ponad 500 specjalistów.
BIZNES 2020-02-06

CUK inwestuje w wizerunek powołując nowego brand hero!

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK.
BIZNES 2020-02-06

Polska agencja gamingowa świadczy usługi na skalę międzynarodową

Kolonia, Dubaj i nie tylko. Polska agencja gamingowa świadczy usługi na skalę międzynarodową
BIZNES 2020-02-06

Branża reklamy online buduje przyjazne środowisko dla użytkowników internetu

Coalition for Better Ads to międzynarodowa inicjatywa szeregu firm, której jednym z celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie tych reklam, które uważane są za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów.
BIZNES 2020-02-06

Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020

Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces?
Źródło informacji: KnowledgeHub
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-04

Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieście

Kino objazdowe rusza w Polskę z najnowszymi hitami. Organizator: Outdoor Cinema