Biuro prasowe
BIZNES
2020-05-07
Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!
Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat.
BIZNES
2020-05-04
Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii
Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.
Media i PR BIZNES
2020-05-04
Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
Media i PR BIZNES
2020-05-04
LoveBrands Relations dla AstraZeneca
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-30
Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysu
Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu i poszerza swoje kompetencje o doradztwo w biznesie. Powstała bezpłatna platforma z trendami na trudne czasy dla zainteresowanych.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-30
Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej.
Nowa kampania interaktywna poszerzy wiedzę społeczeństwa na temat problemów z wodą w Polsce.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-30
Akcja #podarujkomputer gromadzi potrzebny sprzęt dla dzieci
34 komputery dostały dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dzięki akcji #podarujkomputer prowadzonej przez Tauber Promotion.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-29
PR(acownik) w czasie pandemii
PR wewnętrzny ma ogromne znaczenie w sposobie funkcjonowania firmy. To ważny element komunikacji, o którym należy pamiętać szczególnie teraz – w czasie kryzysu.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-29
Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era
Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-04-28
Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online
87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska