Biuro prasowe

BIZNES 2020-05-07

Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!

Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat.
BIZNES 2020-05-04

Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii

Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.
Media i PR BIZNES 2020-05-04

Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR

Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
Media i PR BIZNES 2020-05-04

LoveBrands Relations dla AstraZeneca

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-30

Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysu

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu i poszerza swoje kompetencje o doradztwo w biznesie. Powstała bezpłatna platforma z trendami na trudne czasy dla zainteresowanych.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-30

Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej.

Nowa kampania interaktywna poszerzy wiedzę społeczeństwa na temat problemów z wodą w Polsce.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-30

Akcja #podarujkomputer gromadzi potrzebny sprzęt dla dzieci

34 komputery dostały dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dzięki akcji #podarujkomputer prowadzonej przez Tauber Promotion.
Źródło informacji: Lark Promotion
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-29

PR(acownik) w czasie pandemii

PR wewnętrzny ma ogromne znaczenie w sposobie funkcjonowania firmy. To ważny element komunikacji, o którym należy pamiętać szczególnie teraz – w czasie kryzysu.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-29

Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era

Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-04-28

Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska