Biuro prasowe
Media i PR BIZNES
2020-05-14
NEXERA prezentuje nową animowaną czołówkę
NEXERA włącza do elementów swojej identyfikacji wideo jingiel. Czołówka oparta jest na animacji logotypu, a za inspirację dźwiękową posłużył…najszybszy na świecie samolot. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film Production, a autorem dźwięku jest Filip Kuncewicz.
BIZNES
2020-05-14
Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls
Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.
Źródło informacji: KnowledgeHub
czytaj więcej
BIZNES
2020-05-13
Podsumowanie działań marketingowych Galerii Młociny w obliczu epidemii COVID-19
Wsparcie warszawskich szpitali oraz liczne inicjatywy w mediach społecznościowych - Galeria Młociny podsumowuje działania kilku ostatnich miesięcy.
BIZNES
2020-05-13
KUKBUK.pl z nowym dyrektorem artystycznym
Do zespołu KUKBUK.pl dołączył Marcin Lewandowski. Objął stanowisko dyrektora artystycznego i jest odpowiedzialny za strategię wizualną i jej realizację na portalu.
BIZNES
2020-05-12
Kwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie KUKBUK.PL
Od początku 2020 roku wydawnictwo odnotowuje w statystykach znaczące wzrosty. Kwiecień był rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350.000 unikalnych użytkowników i prawie 2.000.000 odsłon.
BIZNES
2020-05-07
McCANN Worldgroup odpowiada za social media dla Mastercard
Agencja McCANN przejęła prowadzenie kanałów social media dla Mastercard w Polsce. Pierwsze działania agencji w ramach nowej współpracy rozpoczęły się już z końcem marca wraz z kampanią „Płać zbliżeniowo do 100zł bez PIN” każdą kartą Mastercard.
Źródło informacji: Weber Shandwick
czytaj więcej
BIZNES
2020-05-07
Twenty4Seven z Bartoszem Paprockim na pokładzie!
Firma Twenty4Seven, dostawca systemów dla czołowych firm na rynku telewizyjnym i produkcyjnym, do swojego zespołu zaprosiła Bartosza Paprockiego, który z branżą medialną związany jest od ponad 20 lat.
BIZNES
2020-05-04
Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii
Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.
Media i PR BIZNES
2020-05-04
Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
Media i PR BIZNES
2020-05-04
LoveBrands Relations dla AstraZeneca
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej