Biuro prasowe
Media i PR BIZNES
2020-04-28
„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych
Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
BIZNES
2020-04-23
10 lat norweskiej jakości w Polsce!
Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Gdy w 2010 roku wysłane zostało pierwsze zamówienie ani pracownicy, ani zarząd firmy, nie śmieli marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Dziś z produktów Natural Pharmaceuticals korzysta ponad milion osób!
Źródło informacji: Instytut LB Medical
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-23
Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie
Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa.
BIZNES
2020-04-21
IAB Polska i IAB Europe: koronawirus uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo
Możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.
BIZNES
2020-04-20
Jak koronawirus zmienia wzorce wyszukiwań i budżety reklamowe w Google Ads?
Cięcia budżetów reklamowych stały się faktem. Z przeprowadzonej przez Senuto analizy na próbie 109 374 domen wynika, że wydatki w Google Ads spadły o około 15%.
BIZNES
2020-04-16
Walutomat debiutuje w TV
Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.
Źródło informacji: Katarzyna Stachowska
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-14
Indyk w kuchni na wiosnę
Mięso z indyka ma wysoką zawartość białka, jest źródłem witamin B3, B6, B12, a także potasu, fosforu i cynku. Poza tym posiada również wiele innych zalet m.in. kulinarną różnorodność.
Z warzywami, zaparzany, z dodatkiem egzotycznych nut smakowych czy jako składnik zup.
BIZNES
2020-04-09
Diamant mówi: Słodkie Łączy
Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! Główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy, postawił na zupełnie nowe, świeże podejście do marki.
BIZNES
2020-04-08
Czy możemy zaufać wyborom korespondencyjnym?
Wybory korespondencyjne oznaczają, że pojawia się nowy ich organizator – poczta. Pytanie, czy mamy pewność co do jej sprawności?
BIZNES
2020-04-07
Mówić, kiedy świat cichnie, czyli o komunikacji w czasie pandemii
Pandemia – słowo klucz, wskutek którego cały świat wstrzymuje oddech. Dla wielu firm to czas kryzysu – nie tylko ekonomicznego, ale też komunikacyjnego. Bo jak mówić, kiedy ciężko dobrać słowa? Dlaczego warto komunikować się w dobie pandemii?
Źródło informacji: PR Inspiration
czytaj więcej