Biuro prasowe
BIZNES
2020-04-07
Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.
Badanie LoveBrands Relations na temat
preferencji komunikacyjnych Polaków wobec mediów
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-04-02
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W KRYZYSIE COVID-19
Kryzys, który dotknął branżę eventową, ma wpływ także na funkcjonowanie agencji marketingowych. Przedstawiciele 6 agencji zrzeszonych w międzynarodowej sieci 3AW, podzielili się swoimi obserwacjami na temat tego, jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na biznes w ich kraju.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-27
Jet Line i MyLED dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF
Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu.
Źródło informacji: KnowledgeHub
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-26
Reklama DOOH i jej wpływ na pokolenie Millenialsów
Zaletą kreowania reklam skierowanych do pokolenia Z i Millenialsów jest fakt, iż większość osób zaliczanych do tej grupy populacji dorastało wraz z rozwojem cyfrowych mediów. Z tego powodu grupa ta wymaga nieszablonowego podejścia do reklamy, które wzbudzi u nich ciekawość.
Źródło informacji: KnowledgeHub
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-24
Fundusz AgriTech Hub inwestuje w Państwo Łąka
AgriTech Hub – fundusz venture capital, który wspiera w rozwoju innowacyjne projekty m.in. z sektora rolno-spożywczego, dokonał inwestycji w spółkę Państwo Łąka. Startup oferuje łąki antysmogowe, redukujące zanieczyszczenie powietrza.
BIZNES
2020-03-20
Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji
Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-18
Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunek
Najbliższe tygodnie przyniosą sporo nowości w świecie Książęcego. W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw.
BIZNES
2020-03-18
Pilsner Urquell z nową kampanią reklamową
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.
BIZNES
2020-03-18
CEO 3AW Network doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club
CEO międzynarodowej sieci niezależnych agencji 3AW Network, doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej