Biuro prasowe
BIZNES
2020-03-20
Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji
Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis
Źródło informacji: LoveBrands Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-18
Nowa kampania, nowe opakowania, nowy styl piwny – Książęce odświeża wizerunek
Najbliższe tygodnie przyniosą sporo nowości w świecie Książęcego. W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw.
BIZNES
2020-03-18
Pilsner Urquell z nową kampanią reklamową
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.
BIZNES
2020-03-18
CEO 3AW Network doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club
CEO międzynarodowej sieci niezależnych agencji 3AW Network, doceniony przez kapitułę konkursu CEO Club.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-11
Ser żółty Mazdamer – nowy produkt w portfolio marki Mazurski Smak
Tej wiosny do rodziny Mazurski Smak dołączą kolejne produkty. Po niedawno wprowadzonym na rynek mleku UHT 3,2% nadeszła pora na Ser Mazdamer w plastrach 1 kg.
BIZNES
2020-03-06
Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. Polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
BIZNES
2020-03-05
Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network
4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-03-02
AMB Technic z nową identyfikacją wizualną
AMB Technic, firma specjalizująca się w technologiach precyzyjnego dozowania płynów montażowych, z końcem lutego zmieniła swoją identyfikację wizualną. Ewolucja wizerunku jest związana z 25-leciem firmy na polskim rynku i nową strategią funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Źródło informacji: PMM
czytaj więcej
BIZNES
2020-02-27
LoveBrands Relations energetycznie dla Fortum
Firma strategicznej komunikacji marketingowej LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę Fortum w Polsce.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej