Biuro prasowe

BIZNES 2020-02-06

Branża reklamy online buduje przyjazne środowisko dla użytkowników internetu

Coalition for Better Ads to międzynarodowa inicjatywa szeregu firm, której jednym z celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie tych reklam, które uważane są za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów.
BIZNES 2020-02-06

Przyszłość reklamy DOOH – trendy i prognozy na rok 2020

Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces?
Źródło informacji: KnowledgeHub
czytaj więcej
BIZNES 2020-02-04

Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieście

Kino objazdowe rusza w Polskę z najnowszymi hitami. Organizator: Outdoor Cinema
BIZNES 2020-02-03

Wielki 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na ekranach DOOH

W niedzielę, 12 stycznia 2020 roku, odbył się 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórce towarzyszyło hasło „Wiatr w żagle”, a dzięki niej do szpitali w całej Polsce trafią najnowocześniejsze urządzenia, służące do ratowania życia i zdrowia dzieci.
Źródło informacji: KnowledgeHub
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-24

Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel

Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad.
BIZNES 2020-01-21

TikTok w 2019 roku pokonał Facebooka i Massengera

Popularna wśród nastolatków aplikacja TikTok w 2019 roku została zainstalowana ponad 700 mln razy. Pod tym względem platforma wyprzedziła Massengera i Facebooka.
BIZNES 2020-01-16

Europapier wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy

Ze względu na troskę o środowisko jak i potrzeby klientów, Europapier Polska wzbogaca swoją ofertę o papier recyklingowy IMPACT.
BIZNES 2020-01-15

newonce.media tworzy poświęcony tematyce sportowej

newonce.sport startuje 21 stycznia. Hasło promocyjne nowego portalu brzmi: „Zmieniamy zasady gry. Każdej.”.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-08

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku

Największy kryzys wizerunkowy w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i NIK. Trzeci w kryzysowym rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski i kwestia komunikacji wysokich wynagrodzeń najbliższych współpracownic Prezesa NBP.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-01-07

Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki najnowszych badań

Media społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce – ponad 8 milionów osób .
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
czytaj więcej