Biuro prasowe
BIZNES
2020-04-29
PR(acownik) w czasie pandemii
PR wewnętrzny ma ogromne znaczenie w sposobie funkcjonowania firmy. To ważny element komunikacji, o którym należy pamiętać szczególnie teraz – w czasie kryzysu.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-29
Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era
Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-04-28
Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online
87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska
BIZNES
2020-04-28
Galeria Heban - Giopagani - Nowość 2020
GIOPAGANI włoska marka, której historia rozpoczyna się w 2015 roku w Parmie.
Źródło informacji: KL Media
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-28
Rodzinna edukacja żywieniowa w kuchni
Wspólne gotowanie to jeden ze sposobów na spędzenie miłego, rodzinnego czasu w domu. Poza poznawaniem nowych smaków, może mieć ono jeszcze jedną istotną wartość np. być formą edukacji żywieniowej.
Media i PR BIZNES
2020-04-28
„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych
Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
BIZNES
2020-04-23
10 lat norweskiej jakości w Polsce!
Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Gdy w 2010 roku wysłane zostało pierwsze zamówienie ani pracownicy, ani zarząd firmy, nie śmieli marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Dziś z produktów Natural Pharmaceuticals korzysta ponad milion osób!
Źródło informacji: Instytut LB Medical
czytaj więcej
BIZNES
2020-04-23
Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie
Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa.
BIZNES
2020-04-21
IAB Polska i IAB Europe: koronawirus uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo
Możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.
BIZNES
2020-04-20
Jak koronawirus zmienia wzorce wyszukiwań i budżety reklamowe w Google Ads?
Cięcia budżetów reklamowych stały się faktem. Z przeprowadzonej przez Senuto analizy na próbie 109 374 domen wynika, że wydatki w Google Ads spadły o około 15%.