Biuro prasowe

BIZNES 2020-04-29

PR(acownik) w czasie pandemii

PR wewnętrzny ma ogromne znaczenie w sposobie funkcjonowania firmy. To ważny element komunikacji, o którym należy pamiętać szczególnie teraz – w czasie kryzysu.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-29

Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era

Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-04-28

Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska
BIZNES 2020-04-28

Galeria Heban - Giopagani - Nowość 2020

GIOPAGANI włoska marka, której historia rozpoczyna się w 2015 roku w Parmie.
Źródło informacji: KL Media
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-28

Rodzinna edukacja żywieniowa w kuchni

Wspólne gotowanie to jeden ze sposobów na spędzenie miłego, rodzinnego czasu w domu. Poza poznawaniem nowych smaków, może mieć ono jeszcze jedną istotną wartość np. być formą edukacji żywieniowej.
Media i PR BIZNES 2020-04-28

„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych

Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
BIZNES 2020-04-23

10 lat norweskiej jakości w Polsce!

Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Gdy w 2010 roku wysłane zostało pierwsze zamówienie ani pracownicy, ani zarząd firmy, nie śmieli marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Dziś z produktów Natural Pharmaceuticals korzysta ponad milion osób!
Źródło informacji: Instytut LB Medical
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-23

Wojciech Mann i fani marki Tyskie inspirują we wspólnym filmowym projekcie

Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa.
BIZNES 2020-04-21

IAB Polska i IAB Europe: koronawirus uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo

Możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.
BIZNES 2020-04-20

Jak koronawirus zmienia wzorce wyszukiwań i budżety reklamowe w Google Ads?

Cięcia budżetów reklamowych stały się faktem. Z przeprowadzonej przez Senuto analizy na próbie 109 374 domen wynika, że wydatki w Google Ads spadły o około 15%.