Biuro prasowe
BIZNES
2020-01-08
Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku
Największy kryzys wizerunkowy w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i NIK. Trzeci w kryzysowym rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski i kwestia komunikacji wysokich wynagrodzeń najbliższych współpracownic Prezesa NBP.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES
2020-01-07
Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki najnowszych badań
Media społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce – ponad 8 milionów osób .
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
czytaj więcej
BIZNES
2020-01-01
Fundusz Hipoteczny DOM uruchamia kolejny kanał komunikacji z seniorami
Fundusz Hipoteczny DOM uruchamia nowy kanał komunikacji online z seniorami.