Biuro prasowe

BIZNES 2020-06-19

Pierwsza edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 26 czerwca

26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-18

WWF dołącza do projektu CSR Bluecloud Interactive

Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem odpowiadają WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca kwestie dotyczące suszy zaleją Internet. Wszystko dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu agencji Bluecloud Interactive.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-18

Konferencja The change is now! - zmiany w branży esports&gaming

Esport Gaming Forum 2020 - The change is now to tytuł zbliżającej się konferencji online, która podejmie tematykę aktualnych przemian w branży esportowej i gamingowej.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-09

Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG

W tegorocznej, czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, Coca-Cola HBC Polska została uznana liderem w branży „Dobra konsumpcyjne, farmacja”.
Media i PR BIZNES 2020-06-08

W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euro

Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 roku wzrost o 12,3% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 64,8 mld euro.
Media i PR BIZNES 2020-06-03

Ciasteczkowa (r)ewolucja - globalna współpraca na rzecz nowych standardów

IAB Polska aktywnie zaangażował się w projekt Rearc, którego celem jest wypracowanie spójnego i kompleksowego standardu dla branży dot. third-party cookies.
BIZNES 2020-06-01

Grześki latem nie pływają w czekoladzie!

W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.
BIZNES 2020-05-29

Mindshare przeszkolony z Multiscreen Video Planning by Google

Mindshare jako pierwszy dom mediowy w Polsce przeszkolił pracowników z nowatorskiego programu Multiscreen Video Planning by Google. Rozbudowany kurs, potwierdzony pozytywnym wynikiem egzaminu, ukończyło 18 ekspertów agencji. Wszystkie szkolenia zostały przeprowadzone on-line.
Źródło informacji: PR Calling
czytaj więcej
BIZNES 2020-05-28

Umarł król niech żyje król - komentarz dra Michała Maliszewskiego.

Skupieni na agonii Trójki nie dostrzegamy, że na naszych oczach rodzi się nowa konfiguracja polskiego rynku radiowego. Radio na dobre przenosi się do Internetu.
BIZNES 2020-05-26

PR w branży FinTech - jak robić to dobrze?

Ważnym czynnikiem rozwoju branży FinTech jest jej integracja i wspólne inicjatywy na przykład banków i startupów na rzecz promocji technologii finansowych. Nie bez znaczenia pozostają działania PR i marketingowe.
Źródło informacji: KLANG! Media
czytaj więcej