Biuro prasowe

BIZNES 2020-01-08

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 roku

Największy kryzys wizerunkowy w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i NIK. Trzeci w kryzysowym rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski i kwestia komunikacji wysokich wynagrodzeń najbliższych współpracownic Prezesa NBP.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-01-07

Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki najnowszych badań

Media społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce – ponad 8 milionów osób .
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
czytaj więcej
BIZNES 2020-01-01

Fundusz Hipoteczny DOM uruchamia kolejny kanał komunikacji z seniorami

Fundusz Hipoteczny DOM uruchamia nowy kanał komunikacji online z seniorami.