Biuro prasowe
BIZNES
2020-09-17
LoveBrands Medical. Nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz pacjentów.
Źródło informacji: Institute for Health
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-16
Mobile gaming w służbie brand safety
Z badania firmy CHEQ, zajmującej się bezpieczeństwem cybernetycznym oraz Digiday, przeprowadzonego na ponad 300 podmiotach wynika, że aż 96 proc. marek korzysta z narzędzi do monitorowania bezpieczeństwa od roku lub dłużej.
Źródło informacji: Lightscape sp. z.o.o
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-15
CLOTIT NOWYM KLIENTEM AGENCJI FACE IT!
Od 1 września 2020 r. agencja Face It! współpracuje z polskim dystrybutorem sprzętu medycznego Bridge Medical. Agencja odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego i przygotowanie launchu należącego do Bridge Medical produktu ClotIt na polskim rynku.
Źródło informacji: PMM
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-08
LoveBrands Relations dla Diamond Module
LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z Diamond Module, polską firmą oferującą usługi z zakresu nowoczesnego budownictwa modułowego.
Źródło informacji: LB Relations
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-03
Zmiany w LoveBrands Relations
Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba.
Źródło informacji: Institute for Health
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-03
Finał 14. edycji kampanii „Pływam bez promili”
W Polsce co roku w wypadkach nad wodą ginie kilkaset osób. Dlatego powstała kampania “Pływam bez promili”, która od 14 lat edukuje Polaków na temat bezpieczeństwa nad wodą.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES
2020-09-03
Nowa edycja konkursu w aplikacji mobilnej „Kolejowe ABC”.
Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Urząd Transportu Kolejowego przygotował serię konkursów w grze edukacyjnej na smartfony „Kolejowe ABC”.
Media i PR BIZNES
2020-09-02
Stanowisko IAB Polska w sprawie PKE
Zakończyły się konsultacje społeczne prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji dotyczące przyjęcia Europejskiego kodeksu łączności elektronicznej (EKŁE). Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wydał szczegółowe stanowisko.
BIZNES
2020-08-31
Tinder dla marek
Tinder to najpopularniejsza aplikacja randkowa na świecie, która poza kojarzeniem osób w pary, może także połączyć użytkownika z… marką. Do dyspozycji jest pięć formatów, które nawiązują do specyfiki tego medium.
BIZNES
2020-08-28
Super-Pharm przygotował animowaną kampanię telewizyjną
Po długiej nieobecności w telewizji sieć Super-Pharm wystartowała z nową kampanią reklamową. 10-sekundowe spoty emitowane w tygodniowych cyklach zachęcają do zapoznania się z promocyjną ofertą drogerii.