Biuro prasowe

BIZNES 2020-10-26

France 24 dołacza do oferty PLAY

Międzynarodowy kanał informacyjny France 24 jest już dostępny w wersji francuskojęzycznej w pakiecie News zarówno w PLAY NOW jak i PLAY NOW TV.
Źródło informacji: Bromo
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-23

Śmietanki Łaciate w jesiennej kampanii reklamowej

W mediach rozpoczęła się nowa kampania reklamowa śmietanek Łaciatych 0,5 l o zawartości tłuszczu 12% i 18%. W jesiennej odsłonie aktywności marketingowych zaplanowano działania digitalowe oraz billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach telewizyjnych.
BIZNES 2020-10-22

Jakimi emocjami karmią nas dziennikarze portali informacyjnych?

Portale informacyjne od dłuższego czasu zostały zdominowane doniesieniami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19).
Źródło informacji: Sentimenti
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-22

Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych

W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.
BIZNES 2020-10-21

Zmiana wizualna marki Mazars otwiera nowy etap rozwoju firmy

Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, przeprowadza rebranding w ponad 90 krajach, w których prowadzi swoją działalność.
Źródło informacji: Mazars
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-21

Nałęczowianka wspiera kampanię ”Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf.
Źródło informacji: PR Hub Sp z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-20

Hit Handlu 2020 rozstrzygnięty – trzy tytuły dla Mlekpolu

Już po raz 19 detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż trzy wyróżnienia trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2020 otrzymało mleko UHT Łaciate 2%, mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach.
BIZNES 2020-10-20

Kampania „Delma gotowa na wszystko!”, czyli wielki powrót Delmika

Delmik – brand hero marki Delma powraca! Bohatera zobaczymy w nowej kampanii promującej Delmę Maślany smak 80% tłuszczu - „Delma gotowa na wszystko”. Kampania nawiązuje do uniwersalności produktu i hasła: „Smaruj, gotuj, smaż!”.
BIZNES 2020-10-19

„Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną.

Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę.
BIZNES 2020-10-19

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski