Biuro prasowe

Media i PR BIZNES 2020-05-04

LoveBrands Relations dla AstraZeneca

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-30

Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysu

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu i poszerza swoje kompetencje o doradztwo w biznesie. Powstała bezpłatna platforma z trendami na trudne czasy dla zainteresowanych.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-30

Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej.

Nowa kampania interaktywna poszerzy wiedzę społeczeństwa na temat problemów z wodą w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-30

Akcja #podarujkomputer gromadzi potrzebny sprzęt dla dzieci

34 komputery dostały dzieci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dzięki akcji #podarujkomputer prowadzonej przez Tauber Promotion.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-29

PR(acownik) w czasie pandemii

PR wewnętrzny ma ogromne znaczenie w sposobie funkcjonowania firmy. To ważny element komunikacji, o którym należy pamiętać szczególnie teraz – w czasie kryzysu.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-29

Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era

Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-04-28

Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-28

Galeria Heban - Giopagani - Nowość 2020

GIOPAGANI włoska marka, której historia rozpoczyna się w 2015 roku w Parmie.
czytaj więcej
BIZNES 2020-04-28

Rodzinna edukacja żywieniowa w kuchni

Wspólne gotowanie to jeden ze sposobów na spędzenie miłego, rodzinnego czasu w domu. Poza poznawaniem nowych smaków, może mieć ono jeszcze jedną istotną wartość np. być formą edukacji żywieniowej.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-04-28

„Pióro odpowiedzialności” dla Nienieodpowiedzialnych

Artykuł prof. Anny Gizy „Czas niekonwencjonalnych wizjonerów” opublikowany na łamach gazety Nienieodpowiedzialni został nagrodzony „Piórem odpowiedzialności”.
czytaj więcej