Biuro prasowe

BIZNES 2021-02-05

The power of data! Powstała grupa Data Science House - Loyalty Point, Bluecloud

Powstała nowa grupa Data Science House, którą do życia powołało Bluecloud Interactive, Loyalty Point, Level Up Media oraz Data Science Logic. Firmy będą działać pod wspólnym brandem opierającym swoje działania o marketing technologiczny.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-02-05

LoveBrands Medical poprowadzi siódmą odsłonę kampanii Recepta na sukces

LoveBrands Medical zajmie się obsługą komunikacyjną siódmej edycji kampanii Recepta na sukces prowadzonej przez firmę farmaceutyczną Gedeon Richter. To druga z rzędu odsłona kampanii, której obsługę agencji powierzono na drodze postępowania przetargowego.
Źródło informacji: Institute for Health
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2021-02-04

Oświadczenie IAB Polska w sprawie podatku od reklam

Oświadczenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w sprawie rządowego projektu dotyczącego podatku od przychodów reklamowych
BIZNES 2021-02-01

Kiszonki na zdrowie z Ewą Wachowicz i Appetitą! Autorskie przepisy ekspertki sma

W sezonie zimowym, który nie jest zbyt łaskawy dla zdrowia, z odsieczą nadchodzą naturalne probiotyki, czyli… kiszonki! Specjalnie na ten czas ambasadorka marki Appetita,
BIZNES 2021-01-29

SM Gostyń pomaga!

Spółdzielnia Mleczarska w Gostyniu stara się angażować w życie lokalnej społeczności.
BIZNES 2021-01-20

Kałamaga i Dziadek Henryk w nowej kampanii Columbus

Mariusz Kałamaga, znany komik i prezenter radiowo-telewizyjny, oraz Dziadek Henryk, kojarzony z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości”. W ramach akcji klienci firmy otrzymują kartę rabatową o wartości 5 000 zł.
Źródło informacji: Columbus Energy
czytaj więcej
BIZNES 2021-01-18

Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021!

IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
BIZNES 2021-01-15

Trwa trzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania.
BIZNES 2021-01-14

Ruszyła kolejna edycja akcji „Wygaszanie Punktów PAYBACK”

PAYBACK wystartował z kolejną edycją akcji „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy Programu mogą skorzystać ze specjalnej oferty atrakcyjnych nagród. Wszystko po to, aby punkty zgromadzone 3 lata temu nie straciły swojej ważności.