Biuro prasowe

BIZNES 2020-07-14

4 miliony - tyle subskrypcji na YouTube “stuknęło” Frizowi i reZiemu

Karol “Friz” Wiśniewski oraz Remigiusz “reZigiusz” Wierzgoń zgromadzili na swoich kanałach w serwisie YouTube po 4 miliony subskrybentów.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-07-13

DIMAQ UNI – przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń!

IAB Polska i SGH zapraszają do udziału w dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Termin nadsyłania zgłoszeń został przedłużony o 2 tygodnie – do 16 sierpnia br.
czytaj więcej
BIZNES 2020-07-13

Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem!

Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. Wybrane prelekcje są dostępne pod adresem: www.onlinemarketingday.pl/nagrania.
czytaj więcej
BIZNES 2020-07-13

Właściciel marki Coccodrillo z wyróżnieniem w rankingu Rzeczpospolitej

Grupa CDRL znalazła się w gronie wyróżnionych firm w rankingu „Najważniejsze firmy dla Polski” organizowanego przez dziennik Rzeczpospolita. Właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik został doceniony w kategorii branża odzieżowa za rozwój i inwestycje.
czytaj więcej
BIZNES 2020-07-09

Mediaplus otwiera oddział w Czechach

Group One wraz z Serviceplan Group GmbH otwierają agencję mediową z siedzibą w Pradze.
czytaj więcej
BIZNES 2020-07-07

Rebranding logo: nowe logo MSM Mońki

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.
czytaj więcej
Media i PR BIZNES 2020-07-06

Europejska branża internetowa apeluje do Apple o przestrzeganie standardów

Decyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej.
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-30

Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska

Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-30

Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem - Maślanka Mrągowska

Czy jest coś ważniejszego i piękniejszego niż czas spędzony razem z najbliższymi i troska o nich? W nowej kampanii Maślanka Mrągowska pokazuje konsumentom, jak ważne jest wspólne spożywanie posiłków oraz jak przyjemne może być ich rodzinne przygotowywanie.
czytaj więcej
BIZNES 2020-06-29

Serki śmietankowe Łaciate z nową komunikacją – inspirują smakiem i przepisami

Ilu ludzi, tyle opinii i... kulinarnych upodobań. Nawet w jednej rodzinie każdy ma swój ulubiony smak, i ukochaną kanapkę. Bogactwo oferty serków Łaciatych pozwala zadowolić każdy gust i zaspokoić apetyt. Czyj? Mój, Twój i wszystkich, którzy kochają ten pyszny i naturalny smak.
czytaj więcej