Biuro prasowe

BIZNES 2020-08-31

Tinder dla marek

Tinder to najpopularniejsza aplikacja randkowa na świecie, która poza kojarzeniem osób w pary, może także połączyć użytkownika z… marką. Do dyspozycji jest pięć formatów, które nawiązują do specyfiki tego medium.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-28

Super-Pharm przygotował animowaną kampanię telewizyjną

Po długiej nieobecności w telewizji sieć Super-Pharm wystartowała z nową kampanią reklamową. 10-sekundowe spoty emitowane w tygodniowych cyklach zachęcają do zapoznania się z promocyjną ofertą drogerii.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-25

“Pierwszy” numer CD-Action od Fantasyexpo

25 sierpnia pojawiło się CD-Action 10/2020. Jest to pierwszy numer wydany przez Fantasyexpo, które zakupiło prawa do marek CD-Action i PC Format w lipcu bieżącego roku od Wydawnictwa Bauer.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-24

„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły

Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-21

Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat!

Wafle Familijne królują w domach polskich rodzin już od 25 lat! Dokładnie 21 sierpnia 1995 r. zarejestrowano znak towarowy marki i tak rozpoczęła się przygoda najbardziej rodzinnych wafelków w naszym kraju, które są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii!
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-20

Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl

Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA - wydawcy Morizon.pl, startuje nowy etap, mających na celu wzmocnienie pozycji obu serwisów.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-18

KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PR

Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-11

AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42

AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-11

Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse

Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
czytaj więcej
BIZNES 2020-08-10

To koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?

– Nie mam wątpliwości, że nagły wymóg cyfryzacji usług zmieni polskie firmy na zawsze – komentuje Piotr Plak. – A jeśli coś stanowi trudność dla klientów, jest również wyzwaniem dla branży PR-u i marketingu – dodaje.
czytaj więcej