Biuro prasowe
BIZNES
2021-03-04
SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”
Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
BIZNES
2021-03-03
Nowa Dyrektorka ds. Komunikacji w IKEA Retail
Z początkiem 2021 roku Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek.
BIZNES
2021-03-03
Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27 lutego.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES
2021-03-03
Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowym
Trwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup kardiomonitora dla Kliniki Chorób Dzieci Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Sprzęt potrzebny jest m.in. w leczeniu zespołu pocovidowego u najmłodszych pacjentów.
Media i PR BIZNES
2021-03-02
Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.
BIZNES
2021-03-02
Captain Jack z kolejnym wariantem – Cuba Libre
Wraz z pojawieniem się na sklepowych półkach nowego wariantu Captain Jack ruszy ogólnopolska kampania.
BIZNES
2021-03-01
IKEA z Polską od 60 lat na dobre i na… lepsze – nowa kampania IKEA
15 lutego 2021 roku wystartowała nowa kampania IKEA, przedstawiająca jej 60-letnią relację z Polską.
BIZNES
2021-02-26
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma dodatkami w specjalnej cenie.
BIZNES
2021-02-25
Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowy
Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko miłym wspomnieniem, ale też doskonałym pomysłem na sentymentalny maraton filmowy z całą rodziną.
BIZNES
2021-02-24
Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark
Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej