Biuro prasowe

BIZNES 2021-03-26

Pierwsze ubranka dla Twojego dziecka i Waszej planety

Wyprawka dla noworodka – to temat, który wiąże się z mnóstwem radości, ale też rodzi wiele pytań, zwłaszcza w przypadku debiutantek w roli mamy. Jakie ubranka przygotować? Nowe czy używane? I wreszcie – jak dbać o ubranka, aby posłużyły jak najdłużej?
BIZNES 2021-03-26

Sebastian Strociak awansuje, Marcin Cybulski dołącza do zespołu Open Mobi

Sebastian Strociak objął nowoutworzone stanowisko Client Solutions Managera w Grupie Open Mobi. Marcin Cybulski jako Senior Key Account Manager wzmocnił zespół handlowy Grupy.
BIZNES 2021-03-25

Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Lavazza Qualita Rossa

Rozpoczęła się kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka przekonuje, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-25

Pierwsza zasada briefu marketingowego

Brief to słowo klucz, które w wyszukiwarce Google pojawia się nawet 12 tys. razy miesięcznie.
BIZNES 2021-03-24

Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-24

Grześki z nową agencją w digitalu

Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
BIZNES 2021-03-22

Regionalne produkty w Kaufland - bliżej niż myślisz!

Agencja SPIN OFF odpowiada za koncept sześciu spotów, wspierających lokalne produkty, które można znaleźć na półkach marketów Kaufland.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-22

SuperGrosz rusza z kampanią telewizyjną. „Dobry zwyczaj – tak pożyczaj!”

Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz startuje z kampanią telewizyjną, która potrwa do 18 kwietnia br.
Źródło informacji: 2pr
czytaj więcej
BIZNES 2021-03-22

Design by Śliwka Nałęczowska

wystartowała IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
BIZNES 2021-03-15

W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
czytaj więcej