Biuro prasowe
BIZNES
2022-12-23
Podsumowanie tegorocznej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka"
Na początku stycznia wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiego programu informacyjno-edukacyjnego „Mamy kota na punkcie mleka”, która trwa do 31 grudnia 2022 r. Jest to akcja skierowana nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli.
Źródło informacji: Publicon Services Sp. z o.o
czytaj więcej
BIZNES
2022-12-21
SLODKIE podsumowuje kreacje 2022 roku. Case study
Topowe marki, nowoczesne projekty, nietuzinkowe produkty – tak w skrócie opisać można miniony rok SLODKIE, producenta brandowanych słodyczy reklamowych. Marka w 2022 roku zrealizowała tysiące słodkich projektów, wśród których warto wyróżnić pięć niepowtarzalnych kreacji!
BIZNES
2022-12-20
Święta z maluchem bez stresu? To możliwe!
Bez wątpienia Boże Narodzenie to wyjątkowy i długo wyczekiwany okres w roku.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
czytaj więcej
BIZNES
2022-12-20
Te serniki wygrały w konkursie „Mistrzowski sernik". Poznaj sekrety szefów kuchn
Podsumowaliśmy konkurs „Mistrzowski sernik", który odbył się w pięciu największych polskich miastach: Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Białymstoku i Gdańsku. Jakie serniki przypadły do gustu publiczności?
Źródło informacji: Publicon Services Sp. z o.o
czytaj więcej
BIZNES
2022-12-19
Święta – taniej, zero waste i bez kolejek dzięki zakupom online
W dzisiejszej dobie jest wiele rozwiązań, które pomagają zrealizować idealny plan zakupowy na święta, a najwygodniejszym z nich są zakupy online. Z pomocą marki Everli przedstawiamy kilka kroków, które odczarują wizję typowego przedświątecznego szaleństwa.
BIZNES
2022-12-19
Podsumowanie kampanii „Ja cię SERrniczę"
W styczniu 2022 r. wystartował ogólnopolski informacyjno-edukacyjny program, w którym główną rolę odgrywał ser. Zadaniem projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka jest promowanie białego sera w słodkiej postaci.
Źródło informacji: Publicon Services Sp. z o.o
czytaj więcej
BIZNES
2022-12-14
Badanie ujawniło idealny sposób pomagania
Czy Polacy planują pomagać w okresie świątecznym wieńczącym pełen wyzwań rok 2022?
Źródło informacji: Lensomai Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-12-14
Grudzień na słodko czy słono? Wyjątkowe przepisy dla każdego
Przedstawiamy nietuzinkowe przepisy na słodkie i słone dania, dzięki którym nie tylko Święta, ale i cały grudzień będą smakowały wybornie.
Źródło informacji: Lensomai Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-12-13
Rewolucja dla zdrowia i planety - nowy napój na bazie żyta od Alpro!
Polacy pokochali produkty roślinne – szczególnie młodzi ludzie, którzy przywiązują coraz większą wagę do swoich wyborów żywieniowych. Ich motywacją jest nie tylko zadbanie o swoje zdrowie, ale też o równowagę planety – a do podobnych postaw zachęcają starsze pokolenia.
BIZNES
2022-12-13
Młodzi wybierają żywność przyszłości i zachęcają do zmian starsze pokolenia
71% młodych ludzi postrzega zmiany klimatyczne jako efekt działania człowieka, 63% martwi się, że ludzie nie dbają o planetę. Młodzi Polacy masowo zmieniają nawyki - wybierają żywność, która łączy korzyści dla zdrowia i planety.