Biuro prasowe

BIZNES 2023-03-29

Stephane Batoux appointed Global CEO of ETi Group

. Since the beginning of March, Stephane Batoux, an executive with more than 20 years of experience in the FMCG industry, has been appointed as Global CEO of confectionery manufacturer ETi.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-29

Stephane Batoux mianowany Global CEO ETi Group

Stephane Batoux, dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, objął stanowisko Global CEO producenta słodyczy ETi.
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-28

Ishida optymalizuje proces pakowania: Francep zyskał 20% wydajności

ndywidualnie dobrane rozwiązania niemal zawsze przekładają się na realne korzyści. W przypadku Francep, specjalistyczna naważarka pozwoliła zwiększyć wydajność produkcji o 20%.
BIZNES 2023-03-21

Bałtyk potrzebuje odpowiedzialnych rybaków i konsumentów

22 marca obchodzimy Światowy Dzień Ochrony Morza Bałtyckiego. Ma on zwrócić naszą uwagę na problemy związane z ochroną Bałtyku i przypomnieć, że każdy z nas może się przyczynić do poprawy jego kondycji. Jaką rolę odgrywają w tym zrównoważone połowy?
Źródło informacji: Yellowcups
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-21

Powitaj wiosnę na swoim talerzu!

W marcu wszystko budzi się do życia, a to za sprawą pierwszych promieni słonecznych, które dodają nam energii. Aby zadbać o wiosenne nastawienie, kucharz Winiarni Zamojskiej, Marcin Sikora, przedstawia przepisy, które nasycą każdego łasucha.
Źródło informacji: Lensomai Communication
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-21

Produkty Duda Nasze Polskie w akcji Biedronkoloteria

Po raz kolejny wędliny marki Duda biorą udział w akcji promocyjnej sieci Biedronka. Tym razem jest to Biedronkoloteria, podczas której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne, środki na zakupy w sklepach Biedronka oraz produkty, także te z marki Duda.
BIZNES 2023-03-21

„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu

Wiodący europejski producent hummusu, Perla Polska, wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand. ,,Pełna Dobra” zadebiutowała na rynku wraz z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.
BIZNES 2023-03-14

GASTROTARGI SMAKKi zamieszają w branży HoReCa

Wkrótce, bo 23 marca w Centrum EXPO XXI w Warszawie, rozpocznie się pierwsza edycja GASTROTARGÓW SMAKKi. Wydarzenie od miesięcy ekscytuje branżę HoReCA.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
czytaj więcej
BIZNES 2023-03-13

Mars rozbudowuje fabrykę w Błoniu, tworząc kolejne miejsca pracy

Mars rozbudowuje fabrykę w Błoniu, tworząc kolejne miejsca pracy
BIZNES 2023-03-09

Bakalland zmienia się i startuje z wielokanałową komunikacją

Bakalland po 10 latach przechodzi kompleksowy rebranding i zmienia identyfikacje wizualną.