Biuro prasowe

BIZNES 2022-09-29

Lidl Polska ratuje żywność. Do niemarnowania zachęca również klientów

Lidl Polska rozpoczął drugą edycję kampanii „Sztuka niemarnowania”. Sieć od marca 2020 roku uratowała przed zmarnowaniem 128 251 kg żywności o łącznej wartości 2 123 320 zł. Teraz, na problem marnowania zwraca uwagę klientów.
BIZNES 2022-09-29

E.Wedel podejmuje współpracę z kultową licencją Minionki

Marka E.Wedel podjęła współpracę ze studiem filmowym Universal, reprezentującym kultową markę Minionki. W wyniku wspólnie prowadzonych działań, na opakowaniach wybranych produktów z portfolio czekoladowej marki pojawiły się znani z filmu bohaterowie.
BIZNES 2022-09-28

Purina ogłasza zobowiązania na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości

• Purina ogłosiła swoje nowo opracowane zobowiązania, które mają wywrzeć korzystny wpływ na zwierzęta domowe, ludzi i planetę. • 6 nowych zobowiązań jest odpowiedzią na dzisiejsze wyzwania, które wymagają jeszcze bardziej skutecznych działań.
BIZNES 2022-09-26

Słodycze reklamowe wchodzą do Too Good To Go

Każdego roku na świecie marnuje się ok. 1,3 miliarda ton żywności. Powstaje jednak mnóstwo prośrodowiskowych inicjatyw, dzięki którym mniej żywności trafia do kosza. Jedną z nich jest aplikacja Too Good To Go, w której już teraz można uratować słodkości firmy Slodkie.
BIZNES 2022-09-26

Intensywny sezon zbioru owoców

Świeże owoce, to obok ziół, podstawowy surowiec roślinny, wykorzystywany przez „Herbapol-Lublin” S.A. w produkcji. Sezon zbiorów owoców trwa kilka miesięcy, począwszy od czerwca, przez kolejne tygodnie lata i wczesnej jesieni.
BIZNES 2022-09-26

Nowa odsłona Kabanosów międzynarodowych Sokołów

Kabanosy to jedna z najbardziej lubianych i popularnych przekąsek mięsnych. Konsumenci cenią je za smak, wygodę użytkowania, dobre wartości odżywcze.
BIZNES 2022-09-21

Produkty marki Vegeta nagrodzone w konkursie Superior Taste Award 2022

To już kolejna edycja prestiżowego, międzynarodowego konkursu Superior Taste Award 2022. W tej edycji marka Vegeta została nagrodzona dwukrotnie.
BIZNES 2022-09-21

Dania dla najmłodszych oraz kanapki – Maczfit rozszerza ofertę dla klientów

Maczfit, lider cateringu dietetycznego w Polsce, wzbogacił ofertę o kolejne pozycje.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
czytaj więcej
BIZNES 2022-09-20

Dobry Ferment? Dobry wybór!

Zdrowie przede wszystkim! Zbliżający się jesienny sezon sprawia, że czas mocniej zadbać o swoją odporność. W jej budowaniu z pewnością pomogą… kiszonki

Parówki Tarczyński w nowej, rewolucyjnej odsłonie

Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium.