Biuro prasowe

BIZNES 2020-10-26

Kamis szykuje rewolucję na rynku przypraw

Tej jesieni asortyment marki Kamis powiększył się o gamę 10 najpopularniejszych, najlepiej sprzedających się przypraw w nowej formie – teraz w nowoczesnych, eleganckich, wygodnych w użyciu słoiczkach.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-23

Więcej stouta i kwasów z PINTY

Rzemieślniczy Browar PINTA wprowadza do swojej stałej oferty owsianego stouta „Dobry Wieczór” i rozpoczyna we własnym zakładzie w Wieprzu warzenie piw kwaśnych.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-21

Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę!

Delikatesy Centrum zdobywają tytuł Gazetka Roku w programie Blix Awards
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-20

Big-Active z kampanią herbat zielonych

Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-19

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-16

Ponad 150 tys. produktów - Starbucks podsumowuje rok współpracy z Too Good To Go

Mija dokładnie rok od kiedy Starbucks oficjalnie podjął walkę z marnowaniem jedzenia w Polsce, dołączając do partnerów aplikacji Too Good To Go. Do tej pory firma uratowała przed wyrzuceniem ponad 150 tys. produktów, ograniczając emisję CO2 do atmosfery o przeszło 110 ton.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-16

Światowy Dzień Żywności. Polacy wyrzucają miliony ton artykułów spożywczych

16 października obchodzony jest Światowy Dzień Żywności. To data, która ma przypominać, że każdego roku marnowane są w Polsce i na świecie miliony ton jedzenia. A choć żyjemy w XXI wieku, nie brakuje krajów, w których dostępność artykułów spożywczych nadal jest problemem.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-15

Nowa kampania Nałęczowianki - Siła Pragnienia

Nałęczowianka, marka naturalnej wody mineralnej, rusza z nową kampanią promującą swój skład mineralny.
czytaj więcej
BIZNES 2020-10-15

Nowa jogurtowa odsłona sosu czosnkowego od Fanex

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania swoich klientów, wprowadził na rynek nową odsłonę Sosu Czosnkowego z Jogurtem.
czytaj więcej

Czy wege burgery znikną? Bruksela zdecyduje o przyszłości produktów roślinnych

Na posiedzeniu Parlamentu Europejskiego 19-22 października 2020 r. europosłowie zdecydują o przyszłości żywności pochodzenia roślinnego.
czytaj więcej