Biuro prasowe

BIZNES 2021-05-20

Deli2 wyznacza nowy kierunek w e-commerce na rynku FMCG

Deli2, pionier wśród e-sklepów w Polsce skupiający w jednym miejscu produkty spożywcze z wielu sklepów stacjonarnych i restauracji, rozwija skrzydła.
BIZNES 2021-05-20

Nowoczesny koncept sprzedażowy Super-Pharm - flagowa drogeria w Galerii Mokotów

Super-Pharm już od 20-lat jest obecny na polskim rynku. Sieć od lat cieszy się zaufaniem konsumentów dzięki szerokiej, stale rozwijanej ofercie drogerii oraz profesjonalnemu podejściu do obsługi klienta.
BIZNES 2021-05-20

Raport PMR: Produkty używane popularne w segmencie sprzętu sportowego i odzieży

Zakup używanej odzieży sportowej, obuwia sportowego, akcesoriów lub sprzętu sportowego deklaruje co piąty badany przez PMR w październiku 2020 r.
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-19

Orzeźwiające kawy mrożone Costa Coffee!

Iced Caramel Macchiato, Karmelowe Frostino oraz Latte Mrożona – to propozycje, które dostarczą nam energii w upalny dzień i zapewnią pyszne orzeźwienie. Z Costa Coffee lato na pewno będzie wyjątkowe!
BIZNES 2021-05-19

Taka franczyza „to żabkość na rynku”

Żabka, największa sieć sklepów convenience w Polsce, rozpoczęła nową odsłonę kampanii skierowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Tym razem przekonuje, że jej oferta „To Żabkość” – wyróżnia ją rzadkość i wyjątkowość na polskim rynku.
BIZNES 2021-05-19

Polacy świętowali otwarcie gastronomii. Z aż 90% wypowiedzi w Internecie przebij

Polacy stęsknili się za możliwością jedzenia i picia poza domem. W pierwszy weekend otwarcia ogródków gastronomii związane z tym tematem hasztagi osiągnęły takie zasięgi, jak słynne morsowanie przez cały styczeń. Z aż 90% wypowiedzi Internautów przebija radość.
BIZNES 2021-05-19

Sieciowe sklepy z bielizną tylko w dużych miastach

W Polsce obecnie znajduje się prawie 800 sklepów specjalistycznych z bielizną. Większość z nich to sklepy czterech największych detalistów na polskim rynku (Ferax, Calz Polska, Triumph International, Esotiq & Henderson).
Źródło informacji: PMR
czytaj więcej
BIZNES 2021-05-17

CH Focus otwiera ogródek gastronomiczny

CH Focus otwiera ogródek gastronomiczny
BIZNES 2021-05-17

Atrium Copernicus otwiera ogródek gastronomiczny

Atrium Copernicus otwiera ogródek gastronomiczny
BIZNES 2021-05-17

Dlaczego polskie marki kosmetyczne szturmują Azję?

Chiński rynek kosmetyków szacowany jest na kwotę 60 miliardów dolarów, odpowiadając za największe wzrosty światowych gigantów, m.in. L'Oréal i Estée Lauder. Nic dziwnego, że coraz więcej rodzimych producentów marzy o podboju wschodniej części świata.