Biuro prasowe
BIZNES
2023-03-02
Do portfolio agencji Triple PR dołączył Gi Group Holding
Rok 2023 agencja Triple PR rozpoczęła od nawiązania współpracy z Gi Group Holding - jednym z liderów międzynarodowego rynku pracy oraz jedną z największych firm HR na świecie.
BIZNES
2023-03-01
„SKOŁOWANI” – KOMEDIA POZYTYWNIE ROMANTYCZNA
Agnieszka Grochowska i Michał Czernecki w opowieści o miłości, która odmieni największego kłamcę – zwiastun filmu „Skołowani” już dostępny w sieci.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-28
PPG z agencją Practum
Agencja Practum Consulting będzie realizować działania z zakresu PR produktowego dla marek należących do międzynarodowego koncernu PPG.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-23
McCANN i Mastercard z nową odsłoną kampanii dla platformy GdzieZamieszkac.com
McCANN jest nie tylko współautorem pomysłu platformy GdzieZamieszkac.com, odpowiada też za koncepcję rozwoju platformy i przygotowanie strategii oraz kreację kampanii marketingowej.
BIZNES
2023-02-17
Gracze kochają eventy
Mit gamera, który siedzi całymi godzinami zarywając noce, aby grać w grę został już dość dawno obalony. Dziś wiemy, że gracze to społeczność, która jest niezwykle zróżnicowana pod względem zainteresowań, tytułów ogrywanych gier i wielu innych zmiennych.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-17
Under Ski Tower wzmacnia team produkcyjny
Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.
BIZNES
2023-02-14
InPost oficjalnym mecenasem kampanii społecznej Fundacji Avalon!
„Nic co ludzkie nie jest nam obce” to piąta kampania społeczna Fundacji Avalon mająca na celu zmianę postrzegania niepełnosprawności w polskim społeczeństwie.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-14
Będę mieć oczy szeroko otwarte: Komisja Europejska rozpoczyna kampanię
Każdego roku, co czwarta osoba w Europie pada ofiarą przestępstwa. Kampania „Będę mieć oczy szeroko otwarte” nawołuje do konfrontacji z sytuacją przemocy w Polsce.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-14
„Community Shopping” nowym marketingowym trendem
W czasach, gdy zaufanie staje się walutą współpracy, a głos klientów jest coraz bardziej donośny i słyszalny, kampanie marketingowe zmieniają swoją rolę.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2023-02-09
Gamingowy maraton na Youtube pomógł zebrać pieniądze na poradnię pedagogiczną
Prawie 30 godzin gry na żywo, ponad 1100 uczestników i wielki ładunek dobrej energii. Uczestnicy i widzowie Świątecznego Streamu Charytatywnego na Youtube zebrali ponad 2600 złotych na uruchomienie internetowej poradni pedagogicznej.
Źródło informacji: Ogólnopolski Operator Oświaty
czytaj więcej