Biuro prasowe
BIZNES
2023-01-26
Answear.LAB rusza z najnowszą kolekcją „In women we trust”
Zaufanie to atrybut silnej i niezależnej kobiety, która odnosi sukcesy zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
BIZNES
2023-01-24
IPG Health wzmacnia swoją obecność w CEE dzięki FCB Health Spark w Polsce
IPG Health, wiodąca na świecie globalna sieć komunikacji marketingowej w zakresie opieki zdrowotnej, rozwija swoją ofertę w Polsce. Mając na uwadze udane partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, sieć zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.
BIZNES
2023-01-23
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards - CultureFORM
Kulturowe dziedzictwo w nowej aranżacji. Przedstawiamy laureatów trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii CultureFORM
BIZNES
2023-01-23
Wspólna kolekcja marki Herlitz i WOŚP
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła unikatowa linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
Źródło informacji: Still Like
czytaj więcej
BIZNES
2023-01-16
Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce
Sieć Vision Express otwiera rok świętując posiadanie już 250 salonów w Polsce. Z tej okazji przygotowała kampanię, która opiera się na motywie poleceń.
BIZNES
2023-01-13
VuFinder Studios partnerem najnowszej kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Stowarzyszenie Otwarte Klatki opublikowało spot, w którym pokazuje reakcje znanych osób na nagrania z polskich ferm futrzarskich. Partnerem akcji, która jest częścią europejskiej kampanii Fur Free Europe, zostało wirtualne studio produkcyjne VuFinder Studios.
BIZNES
2023-01-12
Ritter Sport z agencją 19 Południk
Do portfolio agencji dołączył producent czekolad – Ritter Sport. 19 Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
BIZNES
2023-01-11
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland
Wraz z początkiem 2023 roku do zespołu Weber Shandwick na stanowisko partnera zarządzającego dołączył Bartłomiej Kędzierski.
BIZNES
2023-01-09
Konsumenci jako Pomocnicy św. Mikołaja! Słodycze Wawel trafiły do domów dziecka.
W ramach tegorocznej edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, realizowanej przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” do wybranych domów dziecka trafiło kilka tysięcy sztuk słodyczy! Partnerem akcji już po raz czwarty był sklep internetowy Frisco.pl.
BIZNES
2022-12-29
Recepta na społeczne stereotypy dot. kobiecości
Recepta na społeczne stereotypy dot. kobiecości