Biuro prasowe

Media i PR BIZNES 2022-10-21

Marketing epoki Web3

Marketing jest obecnie kluczowym elementem większości strategii sprzedażowych. Korzystając z dostępnych narzędzi, marketerzy budują świadomość marki, docierają do grup docelowych czy zwiększają wartość produktu.
Źródło informacji: Ro
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-20

Centra Atrium sceną dla rozgrywek Virtual Dancer 2022

Energetyzująca zabawa, dziesiątki układów tanecznych do największych hitów muzycznych i do tego rytmiczna choreografia – to wszystko czeka na uczestników największego maratonu tanecznego! W sześciu obiektach Atrium, w największych miastach w Polsce rusza Virtual Dancer 2022.
BIZNES 2022-10-20

Poznaj historie Margaret i Tymka w ramach kampanii marki Motorola

Motorola ruszyła z kampanią „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”, która jest odpowiedzią na często, jakże mylne postrzeganie, szufladkowanie i definiowanie innych bez zgłębiania i poznawania ich własnych historii.
BIZNES 2022-10-20

Trwa rejestracja na Ekocuda Beauty Awards 2022!

Do 27 października 2022 r. marki kosmetyków naturalnych mogą zgłaszać chęć udziału w pierwszej edycji Ekocuda Beauty Awards 2022. Nagrody obejmują aż 9 zróżnicowanych kategorii, aby każdy znalazł przestrzeń dla swoich produktów.
BIZNES 2022-10-19

Ponad 7000 szkół dołączyło do pierwszej w Polsce kampanii typu „Community”.

Ponad 7000 polskich szkół w zaledwie miesiąc dołączyło do grona beneficjentów pierwszej w Polsce kampanii typu „Community” pt.: „Szkoły Pełne Talentów” realizowanej przez Lidl Polska we współpracy z agencją TCC Global.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-19

Nowa Dyrektor Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard

Z początkiem października stanowisko Dyrektor Marketingu Wyborowa Pernod Ricard objęła Karine Madelrieu
BIZNES 2022-10-19

Michał Kwiatkowski nowym Client Service Director w Soul & Mind

Poznańska agencja rozwija działania na linii klient-agencja. Do zespołu dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko Client Service Director. Będzie on także pełnił funkcję Brand Strategy and Communication Expert, wspierając dział strategiczny.
BIZNES 2022-10-17

Jesienna kampania zup gotowych JemyJemy

Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki, która wprowadzona na rynek zaledwie rok temu szybko stała się liderem w swojej kategorii.
BIZNES 2022-10-14

IV Konferencja Sekson - start już w sobotę!

Wkrótce rozpocznie się IV Konferencja Sekson, Ciało i cielesność, o tematyce seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES 2022-10-13

Nowa funkcja SentiOne pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym

SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił nową funkcję - SentiOne Insights. Pozwala ona szybko wygenerować podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym.