Biuro prasowe
BIZNES
2022-11-24
Wednesday przejmuje Charlotte w ramach promocji nowego serialu Netflix
Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce
nietypowa aktywacja promująca serial Netflix “Wednesday”.
Źródło informacji: Konsutant PR
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-22
Targetowanie kontekstowe to korzyść zarówno dla konsumenta jak i marki
Zaangażowanie marek w działania marketingowe za pośrednictwem kanałów cyfrowych stale rośnie. Aby te działania przyniosły jak najlepsze efekty marki muszą dopasować przekaz do odpowiedniej grupy odbiorców.
Źródło informacji: .
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-21
Pomóż czyli Helpuj i zrób to z klasą wspierając podopiecznych Fundacji Avalon!
Helpuj z klasą to autorski program Fundacji Avalon, dedykowany szkołom, którego celem jest promowanie idei bezinteresownej pomocy wśród uczniów oraz pielęgnowanie wrażliwości i otwartości na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-18
Wsparcie marki GROHE w ramach kampanii "Make a Splash!"
Dzięki wsparciu marki GROHE w ramach kampanii „Make a Splash!”, LIXIL i UNICEF zapewniły dostęp do bezpiecznych rozwiązań wodno-sanitarnych w Nigerii i Indonezji
BIZNES
2022-11-18
S.Pellegrino Young Chef 2022-23: Rozstrzygnięcie półfinału dla naszego regionu!
Najznamienitsi młodzi szefowie kuchni z różnych zakątków świata już od 2 miesięcy rywalizują w regionalnych finałach konkursu S.Pellegrino Young Chef. W trakcie półfinałów kucharze z danego regionu dają popis swojej kulinarnej kreatywności.
BIZNES
2022-11-18
Przegląd świątecznych prezentów Nobilii
Święta to jedna tych okazji, gdy chcemy podarować bliskim to, co najlepsze. Warto zwrócić uwagę na prezenty Nobilia, które będą prawdziwie niepowtarzalne i zostaną z nami na dłużej.
BIZNES
2022-11-16
Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+ – rusza akcja społeczna „Słyszysz pr
Babbel, znana platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”, której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES
2022-11-14
„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate.
BIZNES
2022-11-11
Impreza firmowa dla Millenialsów. O tych rzeczach musisz pamiętać
Aż 40 proc. Millenialsów, czyli osób urodzonych między 1981 a 1996 rokiem, jest zdania, że nieestetyczne zaproszenie na imprezę firmową zniechęca ich do udziału w niej.
BIZNES
2022-11-09
BETFAN nową kampanią przebija balonik oczekiwań przed mundialem
Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej