Biuro prasowe

BIZNES 2022-11-18

Przegląd świątecznych prezentów Nobilii

Święta to jedna tych okazji, gdy chcemy podarować bliskim to, co najlepsze. Warto zwrócić uwagę na prezenty Nobilia, które będą prawdziwie niepowtarzalne i zostaną z nami na dłużej.
BIZNES 2022-11-16

Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+ – rusza akcja społeczna „Słyszysz pr

Babbel, znana platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”, której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+.
Źródło informacji: 24/7 Communication
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-14

„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate.
BIZNES 2022-11-11

Impreza firmowa dla Millenialsów. O tych rzeczach musisz pamiętać

Aż 40 proc. Millenialsów, czyli osób urodzonych między 1981 a 1996 rokiem, jest zdania, że nieestetyczne zaproszenie na imprezę firmową zniechęca ich do udziału w niej.
BIZNES 2022-11-09

BETFAN nową kampanią przebija balonik oczekiwań przed mundialem

Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy.
Źródło informacji: Practum Consulting
czytaj więcej
BIZNES 2022-11-09

Znamy finalistów konkursu "Poleć z nami do Dubaju"

Wyłoniono zwycięzców konkursu, który powstał z myślą o popularyzowaniu idei Przemysłu 4.0 i wykorzystaniu przez studentów pracy z użyciem zaawansowanych narzędzi tzw. przemysłowego internetu rzeczy.
BIZNES 2022-11-09

„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie

Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi.
BIZNES 2022-11-08

Kultowy serek „z krówką” marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022

W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.
BIZNES 2022-11-07

Uznane produkty od SM Mlekpol wyróżnione krajowym znakiem „Jakość Tradycja"

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została ponownie doceniona w krajowym systemie jakości żywności – „Jakość Tradycja”.
BIZNES 2022-11-07

Sukces IV Konferencji Sekson

Sukces IV Konferencji Sekson, o seksualności i rodzicielstwie osób z niepełnosprawnością ruchową
Źródło informacji: Fundacja Avalon
czytaj więcej