Biuro prasowe

BIZNES 2017-12-12

Który operator miał najszybszy Internet mobilny w listopadzie?

Twórcy aplikacji RFBenchmark opublikowali listopadowy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Na podstawie pomiarów użytkowników korzystających z aplikacji RFBenchmark specjaliści utworzyli zestawienie operatorów pod względem szybkości i jakości Internetu mobilnego.
czytaj więcej
BIZNES 2017-11-29

HUAWEI i GSA dzielą się wiedzą nt. 5G do zastosowań wewnątrz budynku

HUAWEI oraz stowarzyszenie Global mobile Suppliers Association (GSA), założone przez dostawców infrastruktury służącej do budowy sieci telefonii komórkowej, określiły wymagania dla sieci 5G do zastosowań wewnątrz budynku 5G-Oriented Indoor Digitalization Solution White Paper.
czytaj więcej
BIZNES 2017-11-16

MiernikInternetu.pl pomoże Polakom sprawdzić prędkość Internetu stacjonarnego

Notel Poland, twórcy aplikacji RFBenchmark, uruchomili serwis MiernikInternetu.pl. Ma on pomóc Polakom zweryfikować jakość Internetu stacjonarnego. To kolejny krok w kierunku stworzenia bardziej transparentnego rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce.
czytaj więcej
BIZNES 2017-11-10

iOS 11 kompatybilny z NFC. iPhonem sprawdzisz… temperaturę towaru

Użytkownicy Apple’a mogą korzystać z nowej wersji iOS 11. Jedną z istotnych dodatkowych funkcjonalności systemu jest kompatybilność z NFC, bezprzewodową technologią przesyłu danych. To otwiera nowe możliwości m. in. przed branżami: spożywczą, transportową, logistyczną.
czytaj więcej
BIZNES 2017-10-19

SMS – lokalny kanał alarmowo-komunikacyjny

Gwałtowne zjawiska pogodowe, takie jak nawałnice, ulewne deszcze czy grad, wyrządziły tego lata i jesienią Polakom wiele szkód. Aby minimalizować straty związane z pogodowymi anomaliami, samorządy coraz częściej korzystają z SMS-owego informowania mieszkańców o zagrożeniach.
czytaj więcej
Telekomunikacja BIZNES 2017-06-29

Salesforce zbadał, czego oczekują klienci usług kablowych i mobilnych

Oczekiwania abonentów telefonii i usług cyfrowych ciągle rosną. Oczekują oni wysokiej jakość treści, prostych modeli opłat, spersonalizowanych ofert, aplikacji mobilnych do realizacji płatności, rabatów na usługi strumieniowe oraz wysokiej jakości obsługi klienta.
czytaj więcej
BIZNES 2017-06-27

Sekret błyskawicznej komunikacji – konsola dyspozytorska w biznesie

Policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe – to instytucje, w których błyskawiczne reagowanie i sprawna komunikacja są niezbędne do działania. Za ich efektywną pracą stoją najnowocześniejsze konsole dyspozytorskie.
czytaj więcej
BIZNES 2017-06-14

Jak operatorzy sieci komórkowych dbają o bezpieczeństwo naszych danych?

Jeszcze 30 lat temu były jedynie mało realną wizją. Dziś trudno wyobrazić sobie bez nich nasze życie. Szacuje się, że w 2017 roku liczba użytkowników telefonów komórkowych przekroczy 5 miliardów.
czytaj więcej
BIZNES 2017-06-05

Cyfrowa transformacja motywem przewodnim HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017

onad 100 reprezentantów branży ICT z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii zebrało się w Pradze, aby wziąć udział w konferencji HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017.
czytaj więcej
BIZNES 2017-05-26

Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
czytaj więcej