Biuro prasowe
BIZNES
2023-11-30
Delecta z najwyższą jakościową certyfikacją na rynku
Certyfikat BRC GS z najwyższą możliwą oceną AA dla FoodWell
BIZNES
2023-11-30
Mazurska Manufaktura nawiązała współpracę z siecią handlową Netto
Mazurska Manufaktura nawiązała współpracę z siecią handlową Netto.
Źródło informacji: Good One PR
czytaj więcej
BIZNES
2023-11-27
VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!
Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label.
BIZNES
2023-11-24
Maczfit wspiera Bank Żywności
Polacy wciąż wyrzucają do kosza ok 4,8 miliona ton produktów spożywczych rocznie . A jak z tym problemem radzi sobie branża cateringów spożywczych? Przykład prawdziwej sztuki pomagania, daje Maczfit, który nawiązał współpracę z Bankiem Żywności SOS w Warszawie.
BIZNES
2023-11-23
Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP
Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
BIZNES
2023-11-23
Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut
Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków.
BIZNES
2023-11-22
Unilever udostępni branży lodowej swoje patenty, by zmniejszyć emisje CO2
Unilever udzieli branży bezpłatnej, niewyłącznej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów.
BIZNES
2023-11-17
Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce
Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
BIZNES
2023-11-16
Jak będą się kształtować ceny karpia?
Rozpoczęły się odłowy karpia - co czeka (portfele) konsumentów w sezonie świątecznym?
Źródło informacji: M&CC
czytaj więcej
BIZNES
2023-11-16
Większość Europejczyków zmniejsza konsumpcję mięsa. Badanie finansowane przez UE
Ogólnoeuropejskie badanie sfinansowane w ramach unijnego projektu Smart Protein, wykazało, że 51% osób jedzących mięso w Europie twierdzi, że aktywnie ogranicza roczne spożycie mięsa.
Źródło informacji: Fundacja ProVeg
czytaj więcej