Biuro prasowe

BIZNES 2023-11-23

Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP

Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka.
BIZNES 2023-11-23

Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut

Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków.
BIZNES 2023-11-22

Unilever udostępni branży lodowej swoje patenty, by zmniejszyć emisje CO2

Unilever udzieli branży bezpłatnej, niewyłącznej licencji na 12 patentów na modyfikację receptur lodów.
BIZNES 2023-11-17

Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce

Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa.
Źródło informacji: Fanex
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-16

Jak będą się kształtować ceny karpia?

Rozpoczęły się odłowy karpia - co czeka (portfele) konsumentów w sezonie świątecznym?
Źródło informacji: M&CC
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-16

Większość Europejczyków zmniejsza konsumpcję mięsa. Badanie finansowane przez UE

Ogólnoeuropejskie badanie sfinansowane w ramach unijnego projektu Smart Protein, wykazało, że 51% osób jedzących mięso w Europie twierdzi, że aktywnie ogranicza roczne spożycie mięsa.
Źródło informacji: Fundacja ProVeg
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-15

Najnowsze trendy na rynku sosów i przypraw: przegląd rynku

W 2023 roku jedną z najbardziej zauważalnych tendencji na polskim rynku spożywczym jest dynamiczny wzrost cen dodatków spożywczych, zwłaszcza ketchupów, majonezów, musztard i przypraw. Dowiedz się więcej o rynku sosów i przypraw z przeglądu rynku firmy MarketHub.
Źródło informacji: Infomedia Group Sp. z o.o.
czytaj więcej
BIZNES 2023-11-10

Herbapol Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”

Herbapol jest Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”, który 10 listopada wchodzi na ekrany kin w całej Polsce. W produkcji pojawiają się również flagowe produkty marki Herbapol, które dla szerokiej grupy konsumentów są nieodłącznym elementem jesienno-zimowego sezonu.
BIZNES 2023-11-06

Tarczyński rusza z nową kampanią innowacyjnych kabanosów

Znany muszkieter powraca i znowu by coś zjadł Tarczyński rusza z nową kampanią innowacyjnych kabanosów
Źródło informacji: Alert Media Communications
czytaj więcej
BIZNES 2023-10-30

DANONE zwiększy efektywność zakładów produkcyjnych Żywiec Zdrój

Należący do grupy spółek DANONE producent wody butelkowanej Żywiec Zdrój pomyślnie ukończył wdrożenie systemu CMMS w swoich czterech zakładach produkcyjnych.